Nacompetitie topamateurs

JMD

Well-known member
In de zondag 3e/4e divisie gaan alle herkansers wel door en zijn de finales Kampong - JOS Watergraafsmeer en AWC - Baronie
 

JMD

Well-known member
 

Fregge

Well-known member
Dit kan niet. De finales voor een plek in de vierde divisie zijn pas op 18 juni.
Nee hoor. Daar strijden ze voor 2 plekken ipv 1 in de Tweede Divisie

*edit* Ho excuses. Ik zat te veel met Vierde naar Derde
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
We gaan weer lekker lang door dit jaar. Die laatste wedstrijd is iets meer dan 7 weken voor de competitiestart.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Geen moeilijk potje voor @SC Heerenveen. Kampong en Be Quick schelen niet zo heel veel van elkaar maar bij Kampong valt net alles wat beter
Ik vond Kampong beduidend beter de eerste helft. Be Quick 1887 zo nu en dan erg slordig achterin en zelf amper wat gecreëerd. In de tweede helft al snel 3-0, waarna Be Quick even wat sterker was en ook de 3-1 scoorde (randje buitenspel?) maar na de 4-1 (kopbal uit een hoekschop) was het wel voorbij.

Spelers waren in ieder geval niet gewend dat er veel door gespeeld werd. Achter mij werd dat door diverse supporters juist toegejuicht.

Overigens kostte het enige moeite om de ingang van het sportcomplex te vinden. Ben benieuwd hoe Kampong het gaat doen tegen JOS Watergraafsmeer.

Leuk je even gesproken te hebben! @Fregge Was een leuke verrassing.
 

Joost

Well-known member
Dat is te snel. Dit moet volgens mij door de ledenraad worden bekrachtigd.

Korte conclusie; wat hebben ze er voor zichzelf een bende van gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Korte conclusie; wat hebben ze er voor zichzelf een bende van gemaakt.
Want? Als de regels zo zijn dan kunnen ze er nu toch niks aan doen?

Dat het niet handig is hoe het nu gaat zijn we allemaal over eens, en je kan je eerder afvragen waarom dit niet eerder voorgekomen is (alhoewel in 2018 dit ook al gebeurde met HSV uit Heiloo in de 2e klasse).
 

JMD

Well-known member
Hercules en GVVV hebben overigens besloten hun 1/2 finale 2x op zaterdag te spelen, dus komende zaterdag bij Hercules, de week erna in Veenendaal
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hercules en GVVV hebben overigens besloten hun 1/2 finale 2x op zaterdag te spelen, dus komende zaterdag bij Hercules, de week erna in Veenendaal
Klopt! Zaterdag om 18:00 uur ben ik er bij in Utrecht als ASR 1, met Jansen en Janssen langs de lijn dus. Mooie aanstelling!
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Bovenaan