Geef eens een bericht waarin hij dit zegt dan? Want volgens mij heeft hij dit nooit gezegdHij was de man die IJsselmeervogels er wel in kon houden.
Je bedoelt dat hij dingen zegt waar jij het niet mee eens bent.Bovendien: Karsten heeft lang niet altijd goede teksten!
In de ideale wereld wel ja. Maar ook ik pas me aan in m'n visie als ik goede argumenten hoor. Zou je lering van moeten trekkenZegt de man die alle zaterdagteams wil verplichten op zondag te voetballen.
Dus logisch dat NO geen fan van hem is. Had Karsten met hetzelfde CV een fel voorstander geweest van de scheiding van zaterdag en zondag had NO hem de beste trainer van de wereld gevonden.Karsten is dan ook een trainer die altijd goede teksten heeft en niet dogmatisch denkt.
Je weet toch tegen wie je het hebt? Onbegonnen werk. NO is als de spookrijder die klaagt dat ieder ander spookrijdt en hij goed zit.Zou je lering van moeten trekken
Punt 1 heb ik al vaker in dit topic gepost (gisteravond nog), dus ik stalk hier niemand. Punt 2 kom jij ineens het topic vervuilen met dezelfde BS waarmee je al andere topics hebt vervuild, en ja, op onzin mag je reageren. Nogmaals, als je alleen je eigen standpunt wil horen raad ik je de spiegel aan of een zaterdagvoetbalforum. Of je maakt gewoon 3 andere accounts aan en gaat dan op een ander forum discussies aan en wijst dan steeds naar die ander terwijl je dat eigenlijk zelf bent.Daar is-tie weer. De man die gelijk een stalker op elk bericht van mij meent te moeten reageren met de grootst mogelijke onzin.
Want? Dat zou dan alsnog weer oneerlijk zijn naar Sparta Nijkerk imo.Het zou mij niet verbazen als de KNVB beslist om te besluiten dat TEC een bye krijgt.
Als Sparta Nijkerk hem zou krijgen, is dat weer oneerlijk tegenover SteDoCoDat zou dan alsnog weer oneerlijk zijn naar Sparta Nijkerk imo
Want? Als GVVV 'gewoon' verloren had, had Sparta Nijkerk de periode 'gewonnen' (oke, 2e achter ACV)Als Sparta Nijkerk hem zou krijgen, is dat weer oneerlijk tegenover SteDoCo