Nacompetitie topamateurs

de waan

Well-known member
Even opgezocht: ik bedoelde Eems Boys - EHC, maar dat was al in 2008 o_O (ik dacht een paar jaar geleden). En ook dat was in het weekend trouwens.

Schaesberg - HSC'21 was wel eens op een woensdag.
 

Joost

Well-known member

Er staan twee interessante uitspraken in dit artikel. Eerst de trainer van Hercules die terecht ook opmerkt dat door het niet opstellen van 8 basisspelers zij wellicht Groene aster wel de periode cadeau hebben gedaan.

Maar ook de trainer van IJsselmeervogels, uitgerekend hij, die wil dat promotie mogelijk wordt.
 

de waan

Well-known member
Karsten is dan ook een trainer die altijd goede teksten heeft en niet dogmatisch denkt.
 

Fregge

Well-known member
In andere woorden: Je bent maar weer wat aan het lullen. Hij vond het zelf te makkelijk om niet in te stappen terwijl iedereen z'n nek uitsteekt
 

JMD

Well-known member
Karsten is dan ook een trainer die altijd goede teksten heeft en niet dogmatisch denkt.
Dus logisch dat NO geen fan van hem is. Had Karsten met hetzelfde CV een fel voorstander geweest van de scheiding van zaterdag en zondag had NO hem de beste trainer van de wereld gevonden.

Zou je lering van moeten trekken
Je weet toch tegen wie je het hebt? Onbegonnen werk. NO is als de spookrijder die klaagt dat ieder ander spookrijdt en hij goed zit.
 

Joost

Well-known member
Het zou mij niet verbazen als de KNVB beslist om te besluiten dat TEC een bye krijgt.
 

JMD

Well-known member
Daar is-tie weer. De man die gelijk een stalker op elk bericht van mij meent te moeten reageren met de grootst mogelijke onzin.
Punt 1 heb ik al vaker in dit topic gepost (gisteravond nog), dus ik stalk hier niemand. Punt 2 kom jij ineens het topic vervuilen met dezelfde BS waarmee je al andere topics hebt vervuild, en ja, op onzin mag je reageren. Nogmaals, als je alleen je eigen standpunt wil horen raad ik je de spiegel aan of een zaterdagvoetbalforum. Of je maakt gewoon 3 andere accounts aan en gaat dan op een ander forum discussies aan en wijst dan steeds naar die ander terwijl je dat eigenlijk zelf bent.
 

JMD

Well-known member
Het zou mij niet verbazen als de KNVB beslist om te besluiten dat TEC een bye krijgt.
Want? Dat zou dan alsnog weer oneerlijk zijn naar Sparta Nijkerk imo.

Denk overigens wel dat ze qua planning in de problemen gaan komen, dus dat zou de enige reden kunnen zijn voor de bye. Want nu zou de nacompetitie klaar zijn op 17 juni, dat schuift dan op.
 

Fregge

Well-known member
Correct, maar dat is niet gebeurd. Vervolg is dat de KNVB kan zeggen: Uitslag laten we staan, maar de puntenaftrek gaat wel plaats vinden. Dan neemt SteDoCo de periode over van ACV
 
Bovenaan