Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

bqandy

Well-known member
Nacompetitie derde divisie - hoofdklasse
Vandaag: Gemert - Staphorst 2-1 Return zaterdag
Gisteren: Sparta Nijkerk - Volendam 2-1 Return zaterdag
Morgen: Hoogland - OJC Rosmalen Return zondag
 

Unregistere

Well-known member
Gemert-Staphorst 2-1. Het was een alleraardigst potje als we de berichten mogen geloven. En alles nog open voor de return.

Met uiteraard weer een doelpunt van Thijs van Pol voor Gemert.

Ik zag trouwens al dat je op Twitter bezig was om de Zeeuwen zenuwachtig te maken. ;)
 

de waan

Well-known member
Nou ja, ze gaan er kennelijk vanuit dat ze beide beloftenteams ook nog naar ??n afdeling kunnen sturen, maar dat is natuurlijk niet zo.
 

Unregistere

Well-known member
Nou ja, ze gaan er kennelijk vanuit dat ze beide beloftenteams ook nog naar ??n afdeling kunnen sturen, maar dat is natuurlijk niet zo.

Dat ook, maar dat je later nog een tweetje stuurde dat het spannend was bij Gemert - Staphorst vond ik wel grappig.
 

de waan

Well-known member
Ah, okee. Het was ook spannend. :p

En GOES retweet het verhaal van PZC nog maar een keer. Die hebben een beetje last van cognitieve dissonantie geloof ik.
 

Forza AZ

Well-known member
Heren, ik probeer een overzicht te maken van alle clubs die na de zomer uitkomen in de Zondag Eerste klasse. Echter kom ik uit op 85 ploegen, eentje te veel dus. Ik vermoed dat ik ergens een club in de lijst heb staan die komend seizoen stopt met zondagvoetbal. Is er iemand die dit zou willen checken?

https://www.svdalfsen.nl/wp-content/uploads/2019/06/Zondag-Eersteklassers-2019-2020.pdf

Je hebt inderdaad wel SSS'18 als opvulling van JVC Cuijk in je lijst, maar niet een opvuller voor JVC Cuijk in de Hoofdklasse. ??n van 71, 72, 74 en 75 zal via de herkansing in de Hoofdklasse terecht komen.
 

Steve

New member
Helder, bedankt. Na vanavond zijn 79 van de 84 plekken in de Zondag Eerste klasse vergeven, na komende zondag 83 van de 84 en ergens volgende week zal alles duidelijk zijn als het goed is.
 

Abubakari

Well-known member
VKW wint na strafschoppen van Fortuna Wormerveer. VKW kwam in de 87' minuut op 0-1, FW maakte diep in blessuretijd gelijk. VKW speelt zondag de finale om een plek in de hoofdklasse tegen Moerse Boys.
 

Forza AZ

Well-known member
VKW wint na strafschoppen van Fortuna Wormerveer. VKW kwam in de 87' minuut op 0-1, FW maakte diep in blessuretijd gelijk. VKW speelt zondag de finale om een plek in de hoofdklasse tegen Moerse Boys.

Ook vanavond: TOP-Leonidas 0-3

De andere finale is: JOS Watergraafsmeer-Leonidas
 

Unregistere

Well-known member
Ook vanavond: TOP-Leonidas 0-3

De andere finale is: JOS Watergraafsmeer-Leonidas

Potje van Leonidas werd nog even gestaakt wegens onweer, zag ik. De Rotterdammers hebben alle vertrouwen in de finalewedstrijd, schijnen gisteren goed gespeeld te hebben. De eindstand was al bij rust bereikt door goals van Assad El Harti en Veysel Ayhan (2).
 
Bovenaan