Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

Forza AZ

Well-known member
Hoofdklasse/1e klasse zondag:

Moerse Boys-SC Bemmel 2-1
JOS Watergraafsmeer-DHC 3-1
TOP-Leonidas 13 juni
Fortuna Wormerveer-VKW 13 juni

JMD

Well-known member
OJC Rosmalen wint met 1-3 bij Hoogeveen en plaatst zich dus voor de finale van de nacompetitie 3e divisie/HK.

De 3 finales zijn:
Sparta Nijkerk - rkav Volendam (11 en 15 juni)
Gemert - Staphorst (12 en 15 juni)
Hoogland - OJC Rosmalen (13 en 16 juni)

de waan

Well-known member
Nee, voor de derby tegen Hoogland (slechts 110 kilometer).

Ik vind OJC wel een beetje een kleurloze en klinische club trouwens. Heb er gevoelsmatig niet heel veel mee.

Unregistere

Well-known member
Ja. Anders wordt het Hercules en OSS'20 (beiden circa 135 kilometer).

Poeh... Dan inderdaad maar hopen op Hoogland. Voor Willem ook beter, kan hij mooi voor de titel gaan met OJC in de hoofdklasse.

Inmiddels wordt er her en der op social media al volop gespeculeerd over de indeling van de derde divisie. FC Lienden rekent op de zondag. Hans van de Haar vindt het vreemd dat Jong ADO daar sowieso is ingedeeld. Die heeft dus niet echt goed opgelet de afgelopen maanden...

https://twitter.com/Voetbal247nl/status/1138312503123992577

https://twitter.com/Voetbal247nl/status/1137689314358378496

de waan

Well-known member
Volgens mij valt er niet zo gek veel te speculeren.

Afhankelijk van de uitkomst bij Gemert-Staphorst gaan VVSB ?n GOES dan wel VVSB ?f GOES naar de zaterdag.

Fregge

Well-known member
Wat is jullie dichtsbijzijnde tegenstander in de hele derde divisie inclusief de zaterdag?

Fregge

Well-known member
Zou mixen het voor jullie qua kilometers veel interessanter maken of valt dat dus ook nog wel mee?

Lijkt me wel. Doet me denken aan de trainer van HHC die bij de Voetbal247-podcast zei dat het verdere reizen er bij hoort als je op hoger niveau speelt. Ben ik het wel mee eens, maar ik denk juist dat HSC volgend jaar een mooi voorbeeld is. Net als Be Quick vorig jaar.

Forza AZ

Well-known member
Hoofdklasse/1e klasse zaterdag: Sliedrecht-Roda'46 5-2

De finales zijn:
DETO-Sliedrecht
DTS'35-ARC
Spijkenisse-Go Ahead Kampen

Unregistere

Well-known member
Nog van harte gefeliciteerd met de promotie, Unregistere!

Dank je! :duim:

Hoofdklasse/1e klasse zaterdag: Sliedrecht-Roda'46 5-2

De finales zijn:
DETO-Sliedrecht
DTS'35-ARC
Spijkenisse-Go Ahead Kampen

Sliedrecht is goed bezig. Kwamen al snel op voorsprong via Sjoerd van der Waal, maar Roda kwam terug en nam zelfs de leiding. In de tweede helft ontpopte 'mister nacompetitie' Dennis Verhoef zich als grote man van Sliedrecht met liefst vier doelpunten. Drie op aangeven van toekomstig ASWH-back Roy van 't Hoog overigens.

De finale tegen DETO wordt gespeeld bij SDV Barneveld.

Spijkenisse speelt tegen Go-Ahead Kampen op het terrein van Spakenburg.

DTS Ede - ARC wordt gespeeld bij SC Everstein.

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Gemert-Staphorst 2-1. Het was een alleraardigst potje als we de berichten mogen geloven. En alles nog open voor de return.

Bovenaan