Nacompetitie topamateurs 2015-2016

de waan

Well-known member
Bij de heenwedstrijd in Harderwijk was ook al trammelant geweest. Alleen toen tussen bezopen DOVO-fans en Harderwijkse ettertjes. Wat een treurigheid.
 

de waan

Well-known member
Op basis van de huidige stand van zaken zal dit de indeling van de hoofdklassen op zondag worden denk ik:
https://www.google.com/maps/d/edit?...0&authuser=0&mid=1A-l1AD-GziD8urQDJGjW_yw33TA

De lichtere blokjes zijn de onzekere factoren. En veel is nog afhankelijk van met name de play-offs voor promotie. Als De Bataven, UDI'19, OSS'20 en EHC promoveren ten koste van OFC, Sneek, De Dijk en Quick'20 is de verhouding noord/zuid behoorlijk anders.

Clubs die afhankelijk daarvan kunnen verschuiven: Silvolde (naar Zuid), De Bataven, RKHVV, Woezik, Alverna (naar Noord), IFC, RKAVV, Quick, DHC (naar Zuid).

Een variant op de indeling volgens bovenstaand kaartje is nog: De Bataven, RKHVV, Alverna en Woezik naar Noord en IFC, RKAVV, Quick en DHC naar Zuid. Dan wordt de "pijn" wat eerlijker verdeeld.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Het vervolg:

Hoofdklasse A:
Boshuizen - SJC
EDO - Purmersteijn
(Nieuwerkerk gedegradeerd; Fortuna Wormerveer, VOC en Alphense Boys uuitgeschakeld)

Ja, na Nieuwerkerk na een jaar dus weer gedegradeerd. Misschien wel beter, de trainer vertrekt met in zijn kielzog een aantal belangrijke krachten. SJC trekt de goede vorm door. Ben benieuwd of ze Boshuizen ook verslaan. Laatst in de competitie wel. Zou zuur zijn voor die ploeg, aangezien Boshuizen heel het jaar samen met IFC de competitie domineerde.
 

Joost

Well-known member
Op basis van de huidige stand van zaken zal dit de indeling van de hoofdklassen op zondag worden denk ik:
https://www.google.com/maps/d/edit?...0&authuser=0&mid=1A-l1AD-GziD8urQDJGjW_yw33TA

De lichtere blokjes zijn de onzekere factoren. En veel is nog afhankelijk van met name de play-offs voor promotie. Als De Bataven, UDI'19, OSS'20 en EHC promoveren ten koste van OFC, Sneek, De Dijk en Quick'20 is de verhouding noord/zuid behoorlijk anders.

Clubs die afhankelijk daarvan kunnen verschuiven: Silvolde (naar Zuid), De Bataven, RKHVV, Woezik, Alverna (naar Noord), IFC, RKAVV, Quick, DHC (naar Zuid).

Een variant op de indeling volgens bovenstaand kaartje is nog: De Bataven, RKHVV, Alverna en Woezik naar Noord en IFC, RKAVV, Quick en DHC naar Zuid. Dan wordt de "pijn" wat eerlijker verdeeld.
Het kaartje is niet openbaar.
 

Jef400

Well-known member
Hup Purmersteijn!

Verder ben ik het volledig eens met noord-ooster. We zijn nu een beetje aan het koffiedik kijken. Dat schiet niet op.
 

Joost

Well-known member
Nu wel als het goed is.

Je gaat er volgens mij vanuit dat vanuit de nacompetitie 1e-HK binnen de districten wordt gespeeld maar dat is niet zo.

Er komen via die nacompetitie 3 teams naar de HK;
1. Purmersteijn-EDO / HVCH-Vlissingen
2. Groene Ster-Heidebloem / FVC-SVBO
3. ROHDA-Tubantia / SJC-Boshuizen

De winnaar van duel 3 zal wel zeker in Noord komen, bij die andere is het afwachten.

Silvolde verwacht ik echt in Zuid.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Je gaat er volgens mij vanuit dat vanuit de nacompetitie 1e-HK binnen de districten wordt gespeeld maar dat is niet zo.

Er komen via die nacompetitie 3 teams naar de HK;
1. Purmersteijn-EDO / Groene Ster-Heidebloem
2. HVCH-Vlissingen / FVC-SVBO
3. ROHDA-Tubantia / SJC-Boshuizen

De winnaar van duel 3 zal wel zeker in Noord komen, bij die andere is het afwachten.

Silvolde verwacht ik echt in Zuid.

Ah, okee, dat kon ik even niet vinden, hoe de finales werden gespeeld. Dat maakt het allemaal nog meer onzeker dan.

Silvolde zal eerder naar Noord gaan dan Halsteren of DOSKO. Dat lijkt me toch echt een stap te ver.
 

Forza AZ

Well-known member
Je gaat er volgens mij vanuit dat vanuit de nacompetitie 1e-HK binnen de districten wordt gespeeld maar dat is niet zo.

Er komen via die nacompetitie 3 teams naar de HK;
1. Purmersteijn-EDO / Groene Ster-Heidebloem
2. HVCH-Vlissingen / FVC-SVBO
3. ROHDA-Tubantia / SJC-Boshuizen

De winnaar van duel 3 zal wel zeker in Noord komen, bij die andere is het afwachten.

Silvolde verwacht ik echt in Zuid.
Ik dacht dat het zo was:

Purmersteijn-EDO / HVCH-Vlissingen
Groene Ster-Heidebloem / FVC-SVBO
SJC-Boshuizen / ROHDA-Tubantia
 

Jef400

Well-known member
Prumerend, Haarlem, Heesch en Vlissingen. Toch niet de minste steden. Nou heeft Haarlem al een tweede divisie plek natuurlijk. Maar Purmerend en Vlissingen met een beetje pech niet eens een club op niveau 5 geeft wel redelijk de absurditeit van het huidige systeem aan.
 

Forza AZ

Well-known member
Prumerend, Haarlem, Heesch en Vlissingen. Toch niet de minste steden. Nou heeft Haarlem al een tweede divisie plek natuurlijk. Maar Purmerend en Vlissingen met een beetje pech niet eens een club op niveau 5 geeft wel redelijk de absurditeit van het huidige systeem aan.
Leiden (Boshuizen) moet je dan niet vergeten. Dat is een grotere stad dan Purmerend en Vlissingen.
 

Jef400

Well-known member
Dat klopt ook wel weer. Al zie ik Spakenburg als een beetje als buitenwijk van Amersfoort. Hengelo heeft Twente II. Zoetermeer is net zoals Purmerend een omhooggevallen dorp. Hilversum valt me altijd wel op. Jammer dat de plaatselijke FC niet doorging met de redelijk succesvolle zondagafdeling. Topklasse Zondag was in die jaren wel een beetje een filiaal van provinciesteden.
 
Bovenaan