Het is Huizen-Achilles Veen & VVOG-DOVO
Ik had me gebaseerd op jou eerdere post, maar het is toch weer anders?
Het is Huizen-Achilles Veen & VVOG-DOVO
Het is Longa'30-Rohda Raalte en WVV-Tubantia
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met de volgorde van de "3e periode" en de vervangende periode. Als er geen 3e periode is gespeeld dan wordt die eerst uitgedeeld aan de hoogste in de eindstand zonder periode, en daarna pas wordt aan de volgende club de vervangende periode van de kampioen uitgedeeld.Ik had me gebaseerd op jou eerdere post, maar het is toch weer anders?
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met de volgorde van de "3e periode" en de vervangende periode. Als er geen 3e periode is gespeeld dan wordt die eerst uitgedeeld aan de hoogste in de eindstand zonder periode, en daarna pas wordt aan de volgende club de vervangende periode van de kampioen uitgedeeld.
Het blijft inderdaad wel eens lastig in de klasses waar clubs zich tijdens het seizoen teruggetrokken hebben.
Er zijn 3 rondes, dus alles op zondagen plannen kan ook niet, want dan zijn de clubs pas klaar op 26 juni.De nacompetitie 1e-HK is op zondag en vervolgens op donderdag. Met afstanden als Vlissingen-Meerssen, Tilburg-Geleen, Heerlen-Heesch, Winschoten-Hengelo en Nijmegen-Barger Oostveld is dat toch wel merkwaardig.
Ik vraag me af of al die teams compleet zijn want niet iedereen kan op zulke korte termijn vrije uren plannen bij zijn werkgever.
Mooi begin!Sodeju, PKC'83 met 0-5 van Gravezande verloren.
Mooi begin!
De derby komt terug. Had ik overigens liever niet gehad.
Wat betreft de Noordelijke hoofd- en eerste klassers vond ik de volgende uitslagen wel opvallend
Be Quick 1887 - DHC 4 - 0 ( Be Quick komend seizoen derde divisie )
Orion - SVBO 0 - 5 ( mooie eerste stap van SVBO, maar de weg is lang )
Achilles 1894 - FVC 1 - 5 ( Achilles met Theo ten Caat komend seizoen 1e klasser )
En dan Heerenveen en MSC maar naar Halsteren en/of Vlissingen ?