Nacompetitie topamateurs 2015-2016

Unregistere

Well-known member
Dat kan haast niet, want het schema voor zaterdag en zondag is niet hetzelfde. Dus moet er wel geloot zijn.

Bij Noordwijk waren ze er heilig van overtuigd dat het oude schema's zijn die ze gewoon letterlijk uit de kast hebben gepakt. Maar of het echt zo is? Niemand die er bij is geweest natuurlijk. Lijkt mij ook sterk, maar ik zie de KNVB er ook wel voor aan om het zo te doen.
 

Joost

Well-known member
Er is geloot tijdens een bijeenkomst van een van de vertegenwoordigende organisaties, dus niet op maandagochtend rond de koffie automaat in Zeist.
 

Joost

Well-known member
Zaterdag Topklasse
Staphorst FC Lisse
Noordwijk ASWH
ACV FC Rijnvogels
Huizen Achilles Veen
VVOG DOVO

Zaterdag Hoofdklasse
Groep 1 Groep 1
Poule A Poule B
Bennekom Heinenoord
Sliedrecht Oranje Wit
Nootdorp Go Ahead Kampen
Balk
Groep 2 Groep 2
Poule A Poule B
SVZW SVL
Brielle FC Breukelen
Berkum of SDV Barneveld FC 's Gravenzande
PKC'83
Groep 3 Groep 3
Poule A Poule B
XerxesDZB HZVV
Roda '46 Zwaluwen '30
ASV Dronten Rijsoord
Nunspeet
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Zondag Topklasse
Be Quick 1887 DHC
EHC Quick '20
OSS 1920 ASV De Dijk
Sneek Wit Zwart UDI '19
OFC De Bataven

Zondag Hoofdklasse
1e ronde
1a Alphense Boys FC Boshuizen
1b Nieuwerkerk SJC
1 Winnaar 1a Winnaar 1b
2a Fortuna Wormerveer EDO
2b VOC Purmersteijn
2 Winnaar 2a Winnaar 2b
3a Nemelaer Groene Ster
3b Heidebloem SC 't Zand
3 Winnaar 3a Winnaar 3b
4a HVCH Bekkerveld
4b Vlissingen Meerssen
4 Winnaar 4a Winnaar 4b
5a Orion SVBO
5b Achilles 1894 FVC
5 Winnaar 5a Winnaar 5b
6a LONGA'30 ROHDA Raalte
6b WVV Tubantia
6 Winnaar 6a Winnaar 6b
2e ronde
Winnaar 2 Winnaar 3
Winnaar 4 Winnaar 5
Winnaar 1 Winnaar 6
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Ik had me gebaseerd op jou eerdere post, maar het is toch weer anders?
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met de volgorde van de "3e periode" en de vervangende periode. Als er geen 3e periode is gespeeld dan wordt die eerst uitgedeeld aan de hoogste in de eindstand zonder periode, en daarna pas wordt aan de volgende club de vervangende periode van de kampioen uitgedeeld.

Het blijft inderdaad wel eens lastig in de klasses waar clubs zich tijdens het seizoen teruggetrokken hebben.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met de volgorde van de "3e periode" en de vervangende periode. Als er geen 3e periode is gespeeld dan wordt die eerst uitgedeeld aan de hoogste in de eindstand zonder periode, en daarna pas wordt aan de volgende club de vervangende periode van de kampioen uitgedeeld.

Het blijft inderdaad wel eens lastig in de klasses waar clubs zich tijdens het seizoen teruggetrokken hebben.

Ik zag later pas dat jou post nog weer was verbeterd. Het probleem bij zulke gevallen is dat er vaak niets over wordt gedocumenteerd door de bond.
 

Unregistere

Well-known member
Bij de zondag zijn de teams uit de drie afdelingen wel keurig gehusseld. Blijft jammer dat dit voor de zaterdag niet kon, maar goed, het is niet anders.
 

Joost

Well-known member
De nacompetitie 1e-HK is op zondag en vervolgens op donderdag. Met afstanden als Vlissingen-Meerssen, Tilburg-Geleen, Heerlen-Heesch, Winschoten-Hengelo en Nijmegen-Barger Oostveld is dat toch wel merkwaardig.

Ik vraag me af of al die teams compleet zijn want niet iedereen kan op zulke korte termijn vrije uren plannen bij zijn werkgever.
 

Forza AZ

Well-known member
De nacompetitie 1e-HK is op zondag en vervolgens op donderdag. Met afstanden als Vlissingen-Meerssen, Tilburg-Geleen, Heerlen-Heesch, Winschoten-Hengelo en Nijmegen-Barger Oostveld is dat toch wel merkwaardig.

Ik vraag me af of al die teams compleet zijn want niet iedereen kan op zulke korte termijn vrije uren plannen bij zijn werkgever.
Er zijn 3 rondes, dus alles op zondagen plannen kan ook niet, want dan zijn de clubs pas klaar op 26 juni.
Wel hadden ze in plaats van de 3e ronde alleen in weekenden plannen dat met de 1e ronde kunnen doen. Dan zouden minder clubs midweeks moeten reizen.
 

noordooster

Well-known member
Voor promotie naar de topklasse : ACV - Rijnvogels 1 - 0
ACV had in deze wedstrijd de beste kansen. Het had ook zomaar 3 - 0 of 4 - 0 kunnen worden.
In de tweede helft kreeg Rijnvogels wel een veldoverwicht, maar tot grote kansen leidde dit niet.
Het wordt vast nog erg spannend volgende week zaterdag.
 

noordooster

Well-known member
Na ACV wist ook een andere periodekampioen van de Hoofdklasse C zijn eerste wedstrijd te winnen.
VVOG - DOVO 4 - 3
Staphorst speelt zijn eerste nacompetitiewedstrijd volgende week zaterdag. Vandaag moest eerst de bekerfinale afgewerkt worden.
 
Bovenaan