NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Haha we zullen het zien, ik zie Ton capabel genoeg om een goede keuze te maken en anders gaat hij ook in de singel.
 

zwammy

Well-known member

Man man man flikker toch op met dat gezever. Flikker gewoon die kutzak buiten en die Manders erbij. Echt, weg.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb besloten minder te reageren op verschillende zaken en daar hoort NAC ook bij. Wat ik ervan vind staat prima beschreven op derat, bsiderats en de bekende NAC mensen op Twitter. Een beetje zoals 90% van de achterban. Wat andere mensen hiervan vinden of verhalen bij maken moeten ze allemaal zelf weten, de mooiste cowboy verhalen komen voorbij, ik heb echt geen behoefte om dat te weerleggen, lees je in of vorm je mening, beide prima.

Eens dan wordt de hemel stralendblauw!

HUP NAC
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Goed verhaal.

Blijft staan het feit dat er door sukkeltjes bedreigingen zijn geuit. En dat op basis daarvan de trainer kon opstappen. Staat letterlijk in het bericht van de rat. Dus ja, wat is dat het punt tegen de landelijke pers, die vrij letterlijk berichten wat er gebeurd is?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De waarheid ligt, zoals eigelijk altijd in dit soort situaties, natuurlijk ergens in het midden. Beide partijen (bestuur en supporters) hebben nogal naïef gehandeld. Het bestuur had kunnen weten dat zo'n Haagse kliek het nooit wint bij de achterban als ze tegenover clubiconen gaan staan. De supporters hadden kunnem voorzien dat het groots aankondigen van een ultimatum belaalde eencelligen uitnodigt tot het uiten van bedreigingen.

Ik hoop voor iedereen dat de storm nu gaat liggen en dat er goede mensen worden aangesteld.
 
Bovenaan