Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Trainertje gaat even een week naar Ibiza tijdens een pandemie en moet daarna ook in quarantaine waardoor hij de volgende pot mist. Het is dat het NAC is, anders had ik er nog wel iets van kunnen vinden.
@zwammy, nu de teleurstelling wellicht wat gezakt is, heb ik een vraag voor je. Kun je me vertellen wat je vindt van de huurlingen Hendriks en Azarkan? Ik heb gehoord dat Hendriks wel een prima indruk heeft achtergelaten. En ik vond Azarkan erg goed tegen NEC. Maar denk jij dat ze voldoende stappen hebben gezet om volgend seizoen mee te kunnen bij Feyenoord?
Nee beiden niet. Zijn prima spelers voor bovenkant eerste divisie en Heracles, Sparta en Zwolle maar voor het niveau wat jullie nastreven maakt Hendriks te veel fouten en heeft Azarkan te weinig rendement.
Nee beiden niet. Zijn prima spelers voor bovenkant eerste divisie en Heracles, Sparta en Zwolle maar voor het niveau wat jullie nastreven maakt Hendriks te veel fouten en heeft Azarkan te weinig rendement.
Ja, misschien kan hij die stap zetten na een nieuwe periode. Maar niet bij NAC met zo'n kut trainer en schijt voetbal, daar gaat ie niet veel van opsteken. Hij is ook nog niet zo oud dus wie weet wat de toekomst brengt. Azarkan is een nieuwe Diba, Jenner enz.
Van een vruchtbare samenwerking tussen technisch directeur Ton Lokhoff en trainer Maurice Steijn is al weken geen sprake meer bij NAC. Diverse betrokkenen spreken van een onherstelbare vertrouwensbreuk. Ondanks zijn nog tweejarige contract lijkt het vertrek van Steijn daarom onvermijdelijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.