NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Trainertje gaat even een week naar Ibiza tijdens een pandemie en moet daarna ook in quarantaine waardoor hij de volgende pot mist. Het is dat het NAC is, anders had ik er nog wel iets van kunnen vinden.
 

Maasveld

Well-known member
Vreemd dat de NAC-supporters zo verbolgen daarover zijn. Aangezien hij er niks van kan zou je verwachten dat ze juist blij zijn.
 

zwammy

Well-known member
Verbolgen is wel een groot woord, ik baal alleen dat hij niet een stel braskutten meegenomen heeft
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@zwammy, nu de teleurstelling wellicht wat gezakt is, heb ik een vraag voor je. Kun je me vertellen wat je vindt van de huurlingen Hendriks en Azarkan? Ik heb gehoord dat Hendriks wel een prima indruk heeft achtergelaten. En ik vond Azarkan erg goed tegen NEC. Maar denk jij dat ze voldoende stappen hebben gezet om volgend seizoen mee te kunnen bij Feyenoord?
 

zwammy

Well-known member
Nee beiden niet. Zijn prima spelers voor bovenkant eerste divisie en Heracles, Sparta en Zwolle maar voor het niveau wat jullie nastreven maakt Hendriks te veel fouten en heeft Azarkan te weinig rendement.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee beiden niet. Zijn prima spelers voor bovenkant eerste divisie en Heracles, Sparta en Zwolle maar voor het niveau wat jullie nastreven maakt Hendriks te veel fouten en heeft Azarkan te weinig rendement.

Dank. Jammer wel. Had gehoopt dat met name Hendriks wel de stap zou kunnen zetten na een verhuurperiode.
 

zwammy

Well-known member
Ja, misschien kan hij die stap zetten na een nieuwe periode. Maar niet bij NAC met zo'n kut trainer en schijt voetbal, daar gaat ie niet veel van opsteken. Hij is ook nog niet zo oud dus wie weet wat de toekomst brengt. Azarkan is een nieuwe Diba, Jenner enz.
 
Bovenaan