NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Nee, nog niet. Maar er gaan wel wat dingen veranderen hopelijk. Je kunt veel zeggen en klagen maar Lokhoff is wel één van de mannen die echt heel de achterban achter zich heeft staan, daar ga je niet van winnen. Dus benieuwd wat er met Manders gaat gebeuren. Wat mij betreft komt Goetzee terug en bouwen ze samen aan de toekomst. Hoewel het uitgangspunt nog steeds moet zijn dat de aandeelhouders eruit gaan en worden vervangen, maar goed, stap voor stap.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is weer gezellig in Breda. Zingen er al namen rond die Steijn kunnen opvolgen?

Laten we hier anders Lokhoff helpen. Het is natuurlijk vrijwel uitgesloten dat Lokhoff als enige TD hier niet meeleest.

Ik ga voor Mario Been. Is meer van de rode wijn dan bier, maar dat moet toch kunnen op een succesvol avondje NAC.
 

zwammy

Well-known member
Doet die nog iets dan?

Trainer van Wolfsburg u23 blijkt er ook wel verstand van te hebben maar die zal niet zo makkelijk te krijgen zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens mij doet Mario Been niks meer op trainers-gebied. Schijnt ook nog trauma's overgehouden te hebben aan zijn laatste klus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doet die nog iets dan?

Trainer van Wolfsburg u23 blijkt er ook wel verstand van te hebben maar die zal niet zo makkelijk te krijgen zijn.
Praktisch iedere Feyenoord wedstrijd analyseren.
Volgens mij doet Mario Been niks meer op trainers-gebied. Schijnt ook nog trauma's overgehouden te hebben aan zijn laatste klus.
Op Cyprus? Volgens mij gewoon klaar voor zijn volgende klus. Het is niet alsof deze topcoach het zomaar verleert is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Helaas geen Mario Been, maar Dirk Kuyt. Ook een prachtige optie natuurlijk. Mooi uithangbord voor de club.
 

zwammy

Well-known member
Haha doe maar rustig aan dames, niet alles wat Blanco zegt klopt. Maar Kuijt is nog steeds een betere keus dan Steijn idd.
 

zwammy

Well-known member
Zal wel uitgeleend worden, ik weet niet waar Udinese precies staat maar daar zal je wel een bal aan je voet moeten houden.
 

zwammy

Well-known member
Steijn stuurt ook gewoon aan op een breuk, wil naar ADO. Maar goed, kost ze weer geld dus het is weer een comedy capers momenteel.
 
Bovenaan