NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Ik wil graag komend demonstreren in een outfit van Willem II om ter plaatse een keuken van Keuken Kampioen te komen monteren. Kan dat?

Was dat je vraag :D

Haha. Ja, je dat komen doen. Als je nog belt kom ik de keuken mee monteren met je. Elk weldenkend mens zal het aan zijn reet roesten als er een stel kleine kinderen hun punt willen maken. Mensen die niet tegen kritiek kennen gaan daar anders mee om. Ik zie nog geen christenen komieken afschieten na de roast van Anne Frank, dat bleek bij een tekening iets anders te gaan, of zijn dat ook appels en peren?

Resum?: onze grootouders zijn gestorven voor het demonstratierecht, daar kom je dus niet aan. Hoe krom het ook is. Kun je daar niet mee omgaan ga je in een land wonen waar het niet is.
 

zwammy

Well-known member
Aandelenplan afgeschoten. Het bieden van 5.5 miljoen op aandelen die 12 miljoen waard zijn waren was ook bizar. Er zijn meerdere stromingen bezog. 1 voor man city, 1 tegen man city. We wachten maar af hoe het gaat lopen.
 

zwammy

Well-known member
Tiesto zit bij de club rijke mannen die NAC wil terug geven aan de supporters. Dat is mooi nieuws want die heeft aanmrdig wat binnengeharkt. Hopelijk zijn vriens Robert ook nog en het begint nog ergens op te lijken.
 

zwammy

Well-known member
Ruud Brood blijft dus hoogstwaarschijnlijk. Hopelijk ziet ie op tijd in welke braskutten wel kunnen voetballen en welke niet.
 

zwammy

Well-known member
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens, heel vervelend die borstkloppers die de echte drama nog niet eens meegemaakt hebben.
 

zwammy

Well-known member
Felix Correia kan kiezen tussen NAC en Girona’

Felix Correia zou zomaar een van de vier spelers kunnen zijn die de op huurbasis overkomen van Manchester City naar NAC. De 18-jarige aanvaller wordt naar verluidt op korte termijn overgenomen van Sporting Lissabon, waarna hij meteen verhuurt mag worden. Volgens Manchester Evening News zijn zowel NAC als het Spaanse Girona FC in de race om de speler te huren.
Felix Correia stond in de belangstelling van FC Barcelona, maar kiest waarschijnlijk voor de Engelse topclub. Bij Manchester City mag de speler meteen verhuurd worden zodat hij ervaring op kan doen op het hoogste niveau. Volgens de lokale krant hebben zowel NAC als Girona FC interesse in de jeugdinternational, maar is de definitieve knoop nog niet door gehakt. Sporting Lissabon wilde de speler graag houden, zodat hij binnen twee jaar aan kon sluiten bij het eerste elftal, maar kan niet op tegen het geld van de Europese grootmachten. De speler wordt door zijn technische vaardigheden, snelheid en scorend vermogen bij zijn oude club vergeleken met een van zijn voorgangers, Cristiano Ronaldo.
Mocht Correia voor NAC kiezen zou hij op de flanken en als aanvallende middenvelder kunnen spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Verslaggever Yadran Blanco van BN / de Stem ligt onder vuur op social media, omdat hij in een artikel de jonge debuterende derde doelman van NAC Breda heeft neergesabeld.

Zie onder meer https://twitter.com/JordyVanTreijen/status/1151811913384419333 en https://twitter.com/Hoekie_B/status/1151749366488731648

D_wO0n8X4AUF1Vz.jpg:large


Wat vind jij, zwammy?
 

zwammy

Well-known member
Dat Brood een verademing is en zet waar het op slaat. Hij is gehaald als 3e keeper omdat hij niet goed genoeg is als 2e keeper. Duidelijker kan het niet worden. Maakt die Blanco trouwens niet minder een dorpsidioot waar ik eigenlijk nooit iets van lees.
 

Unregistere

Well-known member
Dank voor de heldere analyse! :duim:

Skender Loshi is ook al uit beeld verdwenen zo te zien? Mag al niet meer invallen.
 
Bovenaan