NAC Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Trouwens de seizoenskaart duurder dan dit jaar. Ze durven wel bij NAC

Ik mag ook aannemen dat het volgend jaar minder slecht is en je krijgt ook twee thuiswedstrijden extra. Maar jij had toch zo?n tienjaars deal?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is echt een poos. Bij Feyenoord kon je rond het honderd jarig bestaan een Gouden Seizoenkaart nemen. Die was voor twee jaar. Volgens mij kreeg je een hele kleine korting van iets van 5%.

Wanneer ben jij als seizoenkaarthouder begonnen? Ik 2005/2006.
 

Max

Administrator
Forumleiding
2003 vast, daarvoor losse kaarten.

Wow. Ik ben tijdens mijn eerste studiejaar 2004/2005 begonnen met Europese wedstrijden (gratis OV) en enkele bekerduels en competitiewedstrijden. Daarvoor heb ik echt zeer incidenteel wat competitiewedstrijden en openingswedstrijden bezocht.
 

zwammy

Well-known member
Dus je bent aan het aftellen voor de laatste 6 jaar?

Nee, ik blijf gewoon gaan.

Wow. Ik ben tijdens mijn eerste studiejaar 2004/2005 begonnen met Europese wedstrijden (gratis OV) en enkele bekerduels en competitiewedstrijden. Daarvoor heb ik echt zeer incidenteel wat competitiewedstrijden en openingswedstrijden bezocht.

Ik ben ook iets ouder he. Dan is het ook niet vreemd. 2002 is het trouwens. Het jaar van mijn rijbewijs.
 

zwammy

Well-known member
Tju, zit in de verkeerde sectie te kijken, zet ons eens terug mannen.

Mooi nieuws:


‘Aandeelhouders vergaderen vanavond over overnameplannen’

De aandeelhouders zullen vanavond tijdens een buitengewone aandeelhoudersvergadering met elkaar spreken over de plannen van een groep sponsoren om de club terug in handen van supporters te brengen. Dat meldt BN DeStem vanochtend.

Op de achtergrond wordt al tijden gesproken over de mogelijkheden de club terug in handen van supporters te brengen. Een groep sponsoren, onder aanvoering van de NOAD-box, wil bekijken of de aandelen teruggekocht kunnen worden en of het mogelijk is de club een financi?le impuls te geven. Er hebben zich sponsoren bereid verklaard in de club te investeren, wanneer de plannen doorgang vinden.

De gesprekken met de aandeelhouders lopen nog, maar echt soepel gaat dat allemaal niet. De aandeelhouders lijken, ondanks het feit dat ze altijd beweerden aandeelhouder ‘tegen wil en dank’ te zijn, niet van plan de club zomaar van de hand te doen. En hoewel de aandeelhouders niet publiekelijk willen reageren op de gesprekken, lieten zij wel doorschemeren niet van publiciteit rond de gesprekken gediend te zijn.

Complicerende factor in het verhaal zou kunnen zijn dat de KNVB vanaf 1 juli dit jaar een minderheidsaandeel van een buitenlandse club toestaat. Het lijkt vanzelfsprekend dat de aandeelhouders de blik richting de City Football Group richten. De laatste paragrafen van dit interview laten over de intenties van de grootaandeelhouders wat dat betreft weinig twijfel bestaan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik wil graag komend demonstreren in een outfit van Willem II om ter plaatse een keuken van Keuken Kampioen te komen monteren. Kan dat?
 
Bovenaan