NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Ach, laat de kruikjes lachen. Zolang ze een halve finale thuis voor de beker niet uitverkocht krijgen zal ik me daar echt nooit druk over maken.

zwammy

Well-known member
NAC is een slechte grap met een voorspelbare punchline. Ik ben zo onvoorstelbaar uitgekeken op deze bende, dat ik inmiddels snak naar degradatie. Ik hoop het grootste deel van de selectie nooit meer in een NAC-shirt te zien en wil helemaal opnieuw beginnen. De bevestiging van mijn clubliefde terugvinden. Ik ben een NAC-supporter tot in het diepst van mijn ziel, maar die clubliefde lijkt voor een andere club dan deze bestemd. Niets in het Rat Verlegh Stadion herinnert me aan waarom ik als klein jongetje verliefd werd op het Geel en Zwart

Stukje waar ik me helemaal in kan vinden. Schiet maar op met al die contractopzeggingen. Echt, flikker allemaal op.

zwammy

Well-known member
Nee, dat kunnen ze alle 23 niet. Maar Korte moet elke week aan de zuurstoftank na een wedstrijd.

Atreides

Well-known member
Als de NAC-supporters zelfs niet 'te Vrede' meer zijn met een scorende spits...

Zouden jullie wel zo vriendelijk willen zijn om het loon van Scherpen deze maand te betalen? Lijkt me wel zo re?el.

Bovenaan