NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Dank voor de heldere analyse! :duim:

Skender Loshi is ook al uit beeld verdwenen zo te zien? Mag al niet meer invallen.

Geen idee, ga ik eens navragen want zag dat inderdaad als het nieuwe talent. Maar goed, ik heb er ook niet zo heel veel verstand van.
 

Unregistere

Well-known member
Hij kreeg geen contract, dat was het eerste teken aan de wand. In de voorbereiding mocht hij eerst nog wel meedoen, maar nu helemaal niet meer. Ging ook niet mee op trainingskamp. Opvallend.

EDIT: Begreep vandaag dat hij op amateurbasis voor TOP Oss gaat spelen.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Kun je meteen mijn verstand van voetbal zien.

Eerste irritaties al zichtbaar, Damen mag blijven proberen een contract te halen. Iedereen ziet dat hij het niet aankan maar zijn schoonvader heet toevallig Brood. Wat NAC is moet natuurlijk ook NAC blijven.
 

zwammy

Well-known member
Ik had het helemaal gemist. Brusselers, Reuvers en Loshi idd. Volgens de commentatoren in het ook terecht en komt hij te kort.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja jullie hebben allemaal voor 10 jaar een seizoenkaart afgenomen. Dit is de enige manier om meer geld binnen te halen. Maar haal Rai Vloet maar snel!
 

zwammy

Well-known member
En actie tegen de prijzen als ze donderdag niet worden teruggedraaid. Ben benieuwd hoe ze 10000 man van de tap weghouden.
 

zwammy

Well-known member
0,2? Communiezuipers.

Ja, we moeten wel blijven lopen he :sad:

Dat is wel prijzig, bij ons de prijzen met 0,20 cent omhoog gegaan. Nu bij ons 2,50 voor 0,25. En halve liter is 4,50.

Halve liter gaat volgens mij naar de 5,50 bij ons. Maar dat zou ook best eens 0,4 zijn. Mij maakt het niet zoveel uit want drink toch al weinig bier bij NAC en zeker nu we waterige Amstel hebben maar het maakt het wel wat duidelijker dat wanneer ik met de trein kom ik een paar treinen eerder pak om lekker de stad in te gaan.
 
Bovenaan