NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Heb je de documentaire over het seizoen van Excelsior al gezien, zwammy? Geeft een heel mooi beeld van de trainer en de mens Van der Gaag.

Toevallig van de week gezien. Daarom ook zeer tevreden met de keuze en argumentatie vanuit NAC en vd Gaag. Ik zie de toekomst een stuk rooskleuriger in dan 5 jaar geleden.

Klinkt als een leuke trip Zwammy. Pintje drinken met Kielse.

Weekendje Antwerpen is zeker geen straf :duim:

Abubakari

Well-known member
Belangrijke wedstrijd voor NAC -19 vanmiddag zwammy? Ze speelden tegen Groningen -19, een veld verder dan waar wij een amateurwedstrijd keken. Er hing een NAC spandoek en er was een hoop NAC publiek mee (zag zelfs Pierre van Hooijdonk nog). NAC won trouwens met 1-3.

hipp00

New member
Belangrijke wedstrijd voor NAC -19 vanmiddag zwammy? Ze speelden tegen Groningen -19, een veld verder dan waar wij een amateurwedstrijd keken. Er hing een NAC spandoek en er was een hoop NAC publiek mee (zag zelfs Pierre van Hooijdonk nog). NAC won trouwens met 1-3.

De onder 19 hebben vandaag hun laatste kans gegrepen om te promoveren naar de Eredivisie onder-19. En dat is dus gelukt.
De zoon van Van Hooijdonk, Sydney, speelde mee en scoorde twee keer.

Abubakari

Well-known member
Okay, dank je wel. Ze zijn 1 plek onder Groningen ge?indigd, spelen die dus komend jaar ook weer eredivisie.

zwammy

Well-known member
Jep, 3x scheepsrecht, je bent dus vanuit de amateurwedstrijd naar NAC gaan kijken natuurlijk :D

Abubakari

Well-known member
Nee, we (bqandy en ik) gaven de voorkeur aan de dramatiek van Groen Geel-Pelikaan S. Wel nog even hoi gezegd tegen Pi-Air en gevraagd "kende zwammy ook"?
"Die stinkerd met zijn zult? ja da's een special one". Hij kent je dus!:duim:

zwammy

Well-known member
Nieuw record met seizoenkaarten. Was eigenlijk al snel zeker dat het eraan zou gaan maar nu dus definitief.

zwammy

Well-known member
Wanny van Gils overleden. 59 jaar. ??n van de grootste culthelden van NAC.

Wanny, wanny; hij wil wel maar hij kannie!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb die Nmecha gisteren zien spelen. Lijkt me heel sterk als die naar NAC komt. Veel te goed voor de Eredivisie.

zwammy

Well-known member
JA LA LA LA

MATTHEW AMOAH

:duim: :duim: :duim:

Amoah word vanaf volgend jaar de nieuwe spitsentrainer.

Bovenaan