NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Ik kan niet zeggen dat ik daar heel vrolijk van word. Liever 2 parels als Garcia en Angelino dan 5 halve.
 

zwammy

Well-known member
NAC krijgt een staantribune voor sponsoren

Het Rat Verleggen stadion is bijna iedere wedstrijd uitverkocht. Niet alleen op de ‘normale’ tribune loopt het storm, ook voor sponsoren is er in de huidige vorm te weinig plek. Eric Matijsen, hoofd van de commerci?le afdeling, denkt daarom aan een uitbreiding van het stadion.

In de Eerste Divisie had NAC rond de vierhonderd bedrijven die als sponsor betrokken waren bij de club. Na promotie hebben honderdvijftig nieuwe sponsoren zich aangesloten bij NAC. Reden genoeg voor NAC om te denken aan een uniek concept in Nederland: de sponsor staantribune. In de hoek van de hoofdtribune, tegen de B-Side aan komt na de zomer een staantribune voor een aantal sponsoren. Matijsen wil dan ook dat de sponsoren een echte NAC beleving meekrijgen. “Op de hoofdtribune krijgen zij naast staanplaatsen, een eigen bar en een eigen lounge. Zo beleven ze de wedstrijd in die typische rauwe NAC-sfeer, maar kunnen intussen ook met elkaar zaken doen. Zo springen ze straks behalve op de B-side, in Vak G en op de Eretribune, dus ook op de Hoofdtribune voor NAC.”

Daarnaast wil NAC op korte termijn twee extra skyboxen laten plaatsen. Deze zouden naast Annie van Hooidonk geplaatst moeten worden. Samen met een modernisering van de tribune zou NAC dan langzaam richting de 20.000 plaatsen gaan.
 

zwammy

Well-known member
NAC loopt al weken te verkondigen dat wanneer ze zeker veilig zijn de seizoenkaarten de volgende dag verlengt kunnen worden. Vanaf 12 uur verlengen en om half 1 al een storing :D Heerlijk dat amateurisme. We krijgen zelfs een wachtlijst dit jaar. Ben benieuwd of het toch een hype is van de laatste 5 jaar of dat het echt wel wat groter moet gaan worden.
 

zwammy

Well-known member
Het is eigenlijk een beetje bizar aan het worden hoe het merk NAC nu booming is in west Brabant. Hier moet NAC veel meer uit kunnen halen bij de gemeente en de sponsoren. Als je ziet dat er na ??n dag al 3500 man verlengd hebben en 1000 man op de wachtlijst staan moet je gelijk met de gemeente in gesprek om het stadion door te trekken.
 

hipp00

New member
Beetje schaarste kan geen kwaad. Mensen verlengen nu hun SCC, omdat ze bang zijn dat ze er anders niet meer in komen. Vak G en B-side waren dit seizoen wel heel vaak heel snel uitverkocht. Als er geen druk op de kaarten staat, is de druk om een SCC te nemen ook kleiner.
Gemeente gaat niet betalen voor stadion-aanpassingen en NAC heeft nog te weinig vet op de botten om zelf grootschalige verbouwingen te betalen. Komende 2 jaar eerst maar eens het geld in het spelersbudget steken en ?kampioen rechterrijtje? worden, dan pas weer naar een nieuw of verbouwd stadion kijken.
Grootte van de wachtlijst verbaasd mij wel, dus wellicht iets meer staanplaatsen op G en B-side maken om iets van de druk op kaarten te halen en nieuwe aanwas mogelijk te maken. Dat hoeft niet veel te kosten.
 

zwammy

Well-known member
Als je de eretribune van F2 t/m f8 doortrekt net als bij G en B scheelt dat alweer een hoop kaarten. Sowieso een stuk nutteloze gracht. Dan kun je later altijd nog kijken hoe ze het verder willen managen.

Er waren vorig jaar 2 potten niet uitverkocht, Heracles en Twente. Beiden op dinsdag. Je kunt uitbreiden.
 

zwammy

Well-known member
vd Gaag nieuwe trainer NAC. Ik ben in ieder geval blij dat het Faber of Streppel niet zijn.
 

zwammy

Well-known member
Vd Gaag kan dus ook naar Sydney. Nu is Breda wel een mooiere stad maar goed, we wachten wel af.
 

zwammy

Well-known member
Vd Gaag heeft getekend. Toch wel mooi om te horen dat hij NAC boven Heerenveen verkiest. Dan zie je dat Smulders en Goetzee toch wel goed bezig zijn.
 

Batigoal

Well-known member
De rustige Van der Gaag tegenover de uit zijn plaat gaande Vreven. Dat is wel even een overgang!

Maar gefeliciteerd hiermee; volgens mij een uitstekende keuze.
 

zwammy

Well-known member
Gefeliciteerd! Fantastische trainer en een mooi mens.

Dank.

De rustige Van der Gaag tegenover de uit zijn plaat gaande Vreven. Dat is wel even een overgang!

Maar gefeliciteerd hiermee; volgens mij een uitstekende keuze.

Dank, ik heb er vertrouwen in. Vreven zal altijd belangrijk blijven voor NAC maar NAC moet rustig opbouwen naar stabiliteit en dat we niet met Vreven. Zijn zoon en neef spelen ook bij NAC, benieuwd of dat geen wreving gaat worden.
 

hipp00

New member
Ben ook blij met V.d. Gaag. Als je zijn visie op VI Pro leest, dan geeft mij dat toch wel wat vertrouwen in het komende seizoen.
En zijn visie sluit goed aan bij waar Smulders mee bezig is: individuele spelers beter maken door individuele trainingen en begeleiding.
V.d. Gaag wil ook zo werken. Hij is dus niet alleen gehaald op basis van zijn prestaties bij Excelsior, maar ook om zijn manier van trainen.
Er lijkt zowaar ?cht beleid te zijn en dat wordt nog uitgevoerd ook!

Aan de andere kant: als we niet uitkijken, dan worden een we een stabiele, saaie middenmotor in de Eredivisie. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
NAC is strijden tegen degradatie, wanbeleid, bestuurlijke chaos en onrust op de tribunes.
Strijden tegen degradatie zal volgend jaar nog wel lukken, maar het wanbeleid, de bestuurlijke chaos en de onrust op de tribunes zijn aan het verdwijnen.
De beste stuurlui moeten in de Beatrix staan, niet op het pluche en in de dug-out.
We moeten het tij keren, nu het nog kan! Ik wil mijn club terug en vlug een bietje! ;-)
Liever FC Twente dan Heracles! ;-)
 

zwammy

Well-known member
NAC is dus aan het onderzoeken hoe het stadion uitgebreid kan worden. Komt geen 2e tribune op de hoofdtribune :sad:
 

Batigoal

Well-known member
Stijn Vreven heeft alweer een nieuwe club gevonden. Hij is de nieuwe trainer van Beerschot-Wilrijk, de ploeg die een paar weken geleden net naast promotie naar het hoogste niveau greep.
 

zwammy

Well-known member
Mooi, en lekker dichtbij. Daar ga ik wel een keer heen dit seizoen. Ondanks dat NAC een goede keus gemaakt heeft blijft Stijn voor altijd een held van de club.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb je de documentaire over het seizoen van Excelsior al gezien, zwammy? Geeft een heel mooi beeld van de trainer en de mens Van der Gaag.
 
Bovenaan