Muziek algemeen

Eef de Kip

Well-known member
Cypress Hill, niet te vergeten. Black Sunday is hier een nog immer gedraaide klassieker. De stem van die ene Cypres Hiller werd in Oor vergeleken met die van Bert van Bert en Ernie.
In die tijd op Lowlands gezien, was ook wel een mooi feest.
En Osdorp Posse is ook legendarisch.

Oh ja, Cypress hill staat ook redelijk in mijn top. Samen met House of Pain trouwens maar goed, wat mij betreft weer een net iets andere stroom (maar niet minder goed) dan Tribe called quest, NBN en Dela Soul.
 

U.G.

Well-known member
Cypress Hill, House of Pain en Eninem o.a. komen trouwens voor in de nieuwe docu LA Originals op Netflix. Gaat over een tattoo-kerel die mee op toernee ging met dit soort hiphop-acts. Wel een aanrader.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, Cypress Hill is ook prima Abubakari !

Zojuist ff een ouwe president geappt en die zat ook hiphop te luisteren, zei hij. Appte hij deze foto door:

swag.png
 

erka

Well-known member
Een of ander iemand die zich verveelt maakt middeleeuwse varianten van popmuziek. Best grappig


 

Ska P 187

Well-known member
Je hebt, één van de redenen waarom mijn ex mijn ex is, ook van die elevator covers van de meest schitterende songs. Waarin je duidelijk hoort dat de muzikanten niet best betaald werden en dat het allemaal snel snel moest daar blijkbaar het geld inde rechten was gaan zitten of in de zak van de producer...
Het domste spreekwoord is dat over smaak niet valt te twisten. Af en toe zou ik willen dat ik het in me had " cause I would have smacked that bitch" bwaoh, terwijl ze vroeger rock rock rock was.
Dat kon ik nog respecteren tenminste ñ, sterker nog heeft me verrijkt.
Ik dacht dat ze in de vrouw van de hoofdrolspeler was veranderd in American beauty en haar verschrikkelijke muzieksmaak.
Daarna was het respect out the window and hobo blues voor mij.

Kortom flikker op met respectloze covers!
 

SanMark.

Well-known member
De dikke wijven hadden toch kritiek op haar omdat die zich in de steek gelaten voelden door haar omdat ze zo was afgevallen ?
 
Bovenaan