Muziek algemeen

Abubakari

Well-known member
Okee, in dat geval hebben al die artiesten dus óók voor jou gezongen! :duim:

Wat mij betreft hadden ze zich wel stil kunnen houden hoor. Sowieso natuurlijk net als bij die BN'ers gewoon een ego trip van aandachtshoeren die momenteel verleppen doordat ze te weinig aandacht krijgen. Dit doen ze niet voor jou of mij maar voor zichzelf.

Unregistere

Well-known member
Ik ben geen fan, maar als ik kijk naar wat jij soms op dit forum plaatst qua muziek heb je niet veel recht van spreken. :eek:

Smaken verschillen, maar ook objectief is bewezen dat daar nooit iets bij zat dat onder Kane stond op de ladder. :p Zelfs voor een open oor is dat te erg. Snel even een John Enter tegen de negatieve vibes:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tja. Kensington is ook populair in sommige kringen, zelfs in de koninklijke familie. Dus het zegt niet altijd iets.

Ik luister honderd keer liever een hele dag naar Kensington dan naar 10 minuten DjvT of elke andere willekeurige baggerrapper uit de Nederlandse industrie (met uitzondering van Fresku).

Unregistere

Well-known member
Ik luister honderd keer liever een hele dag naar Kensington dan naar 10 minuten DjvT of elke andere willekeurige baggerrapper uit de Nederlandse industrie (met uitzondering van Fresku).

Dat is niet verboden, uiteraard. Ik ken wel voorbeelden van mensen die dat nooit meer te boven zijn gekomen, maar je bent oud en wijs genoeg om dat risico te willen lopen. :p

Snel even een Mira tegen de negatieve vibes:

Batigoal

Well-known member

Waar is deze plotselinge uithaal naar De Jeugd nou voor nodig?

Bovenaan