Ik moet, ik werk niet thuis maar op mijn werk.
Ik hou de samenleving draaiende.
Dan noem je er ook twee. Adam Lambert heb ik altijd de mindere versie van Paul Lambert gevonden!
Maar veel artiesten zien autotune als een instrument, dus dat verklaart het denk ik.
Okee, in dat geval hebben al die artiesten dus óók voor jou gezongen! :duim:
Terwijl Kane toch al tot de dieptepunten van de Nederlandse muziek mocht worden gerekend...
Terwijl Kane toch al tot de dieptepunten van de Nederlandse muziek mocht worden gerekend...
Voor zo'n baggerslechte band (volgens de kenners althans) hebben ze nog een aardige carrière gehad.
Ik ben geen fan, maar als ik kijk naar wat jij soms op dit forum plaatst qua muziek heb je niet veel recht van spreken.
Tja. Kensington is ook populair in sommige kringen, zelfs in de koninklijke familie. Dus het zegt niet altijd iets.
Ik luister honderd keer liever een hele dag naar Kensington dan naar 10 minuten DjvT of elke andere willekeurige baggerrapper uit de Nederlandse industrie (met uitzondering van Fresku).
Ik luister honderd keer liever een hele dag naar Kensington dan naar 10 minuten DjvT of elke andere willekeurige baggerrapper uit de Nederlandse industrie (met uitzondering van Fresku).
Waar is deze plotselinge uithaal naar De Jeugd nou voor nodig?