Muziek algemeen

Unregistere

Well-known member
Ja, nu zie ik hem wel. Er gaat echter nog niet direct een belletje rinkelen. Nog even wat langer over nadenken, proberen aan de hand van de goede antwoorden die er al staan te doorgronden hoe ze het een beetje doen.
 

Abubakari

Well-known member
Er zitten een stuk of 10 bij die heel makkelijk zijn, die zijn vrij letterlijk te nemen.

Ik vond 16 wel mooi, duurde even voor het kwartje bij mij viel.
 

Unregistere

Well-known member
Van de bands die je al had, zie ik er nu inderdaad ook al een aantal. Maar deze vier zijn wel lastiger. 10 zal een Australische band zijn, maar ik leg de volgende link nog niet.
 

Abubakari

Well-known member
Waar blijft gevegt? Kan ie eindelijk eens laten zien hoe slim hij is en 4-10-11-12 oplossen, schittert ie door afwezigheid.
 

Abubakari

Well-known member
Zou kunnen inderdaad.

Ik denk bij 17 josti band, 12 kinderen voor kinderen, 23 Ed Sheeran (rood haar, 3 bier klinkt als cheers. Maar is wel wat ver gezocht vind ik).
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb er gisteren ook een paar van die quizjes gehad. Uit die muziekquiz vond ik deze wel leuk.

1+2+3+5=
 

Unregistere

Well-known member
Zou kunnen inderdaad.

Ik denk bij 17 josti band, 12 kinderen voor kinderen, 23 Ed Sheeran (rood haar, 3 bier klinkt als cheers. Maar is wel wat ver gezocht vind ik).

Kinderen voor Kinderen, denk ik ook! Bij 17 vind ik Klein Orkest dan logischer.

Beth Hart bij 4 geloof ik niet zo. Lijkt mij sowieso veel te onbekend, afgezet tegen de rest.

Dat die rooie Ed Sheeran is, zou kunnen. Die Aussies weet ik nog steeds niet...
 

Abubakari

Well-known member
Kinderen voor Kinderen, denk ik ook! Bij 17 vind ik Klein Orkest dan logischer.

Beth Hart bij 4 geloof ik niet zo. Lijkt mij sowieso veel te onbekend, afgezet tegen de rest.

Dat die rooie Ed Sheeran is, zou kunnen. Die Aussies weet ik nog steeds niet...

Luv bij 4,ware het niet dat Luv met zijn drieën was, maar ze maken wel zo'n Luv dansje en volgens mij is er later een Luv geweest waarbij 1 lid vervangen was.

Youngblood lijkt mij goed!
 
Bovenaan