SanMark.
Well-known member
Dat is tegenwoordig toch wel een aardig populaire zender ?Heb je er ook eentje van NPO2?
Als je tenminste Radio2 bedoelt ?
Dat is tegenwoordig toch wel een aardig populaire zender ?Heb je er ook eentje van NPO2?
Klopt, daar luister ik sinds een jaar of 2 naar, en als ik het zo in mijn omgeving hoor ben ik niet de enige.Dat is tegenwoordig toch wel een aardig populaire zender ?
Als je tenminste Radio2 bedoelt ?
Wat maakt het uit. Het zijn allemaal subsidieslurpers en moeten dood!Radio 2 is momenteel het populairste radiostation met een marktaandeel van zo'n 17,5%.
Pff, subsidieslurpers zijn het.Radio 2 is momenteel het populairste radiostation met een marktaandeel van zo'n 17,5%.
EDIT: Heeft natuurlijk alles te maken met de Top 2000. Normaal zitten ze.rond de 12%.
Ik denk dat op de meeste kantoren er een jaar of 2 a 3 geleden een verschuiving is geweest van Radio 3 naar Radio 2.Klopt, daar luister ik sinds een jaar of 2 naar, en als ik het zo in mijn omgeving hoor ben ik niet de enige.
Het zou me daarom niet verbazen als de lijn voor Radio 2 behoorlijk omhoog gaat.
Terwijl ze gewoon dezelfde DJ's als 5 jaar geleden hebben geloof ik.Radio 2 is tegenwoordig wat 5 jaar geleden Radio 3 was.
En daarna gaat K3 verder in een nieuwe bezetting: met Belgische zangeressen Hanne en Marthe, en iemand nieuw. En dat kan voor het eerst in de geschiedenis van K3 even goed een man zijn als een vrouw, zegt Studio 100-baas Gert Verhulst expliciet.
"We zoeken een opvolgster, of een opvolger. U hoort het goed: de persoon die de plaats van Klaasje zal innemen, kan ook een man zijn. Iedereen ouder dan 18 die kan zingen en dansen: stel je vooral kandidaat."