Muziek algemeen

Eef de Kip

Well-known member
Dat is tegenwoordig toch wel een aardig populaire zender ?

Als je tenminste Radio2 bedoelt ?
Klopt, daar luister ik sinds een jaar of 2 naar, en als ik het zo in mijn omgeving hoor ben ik niet de enige.
Het zou me daarom niet verbazen als de lijn voor Radio 2 behoorlijk omhoog gaat.
 

Maasveld

Well-known member
Radio 2 is momenteel het populairste radiostation met een marktaandeel van zo'n 17,5%.
EDIT: Heeft natuurlijk alles te maken met de Top 2000. Normaal zitten ze.rond de 12%.
 

Joost

Well-known member
Klopt, daar luister ik sinds een jaar of 2 naar, en als ik het zo in mijn omgeving hoor ben ik niet de enige.
Het zou me daarom niet verbazen als de lijn voor Radio 2 behoorlijk omhoog gaat.
Ik denk dat op de meeste kantoren er een jaar of 2 a 3 geleden een verschuiving is geweest van Radio 3 naar Radio 2.

De sporadische Nick & Simon plaat is namelijk veel beter te pruimen dan matige DJ's en te hippe muziek.
 

SanMark.

Well-known member
Ik switch nog wel eens een enkele keer. Stenders staat bij mij altijd op. In de ochtend is het vaak radio 2 en heel soms 538 of Veronica.
 

Makanaky

Well-known member
Al een jaar of 20 zet ik veel liever een plaatje op dan naar reclames onderbroken door zelfingenomen geleuter en generieke top-40 troep te moeten lu i sterven.
 

Unregistere

Well-known member
Goed, Klaasje is dus inderdaad uit K3. Gertje moet op zoek naar een vervanger. En dat zou best eens baanbrekend kunnen worden, want Gert sluit niet uit dat het een man zal zijn!

En daarna gaat K3 verder in een nieuwe bezetting: met Belgische zangeressen Hanne en Marthe, en iemand nieuw. En dat kan voor het eerst in de geschiedenis van K3 even goed een man zijn als een vrouw, zegt Studio 100-baas Gert Verhulst expliciet.

"We zoeken een opvolgster, of een opvolger. U hoort het goed: de persoon die de plaats van Klaasje zal innemen, kan ook een man zijn. Iedereen ouder dan 18 die kan zingen en dansen: stel je vooral kandidaat."

Om Gert wat te helpen, een poll:

Poll: Het ideale nieuwe lid van K3 is...
[*]Mikky Kiemeney
[*]Gordon
[*]Juultje Tieleman
[*]Suzan (van Suzan & Freek)
[*]Jamai
[*]Rianne Meijer
[*]Davina Michelle
[*]Gaby Blaaser
[*]Ferry Doedens
[*]Evi Hanssen
[*]Mart Hoogkamer
[*]Froukje
[*]Amy Sonck
[*]Marisa Papen
[*]Emma Heesters
[*]Ella Leyers
[*]Famke Louise
[*]Claire Laffut
[*]Nicol Kremers
[*]een nu nog onbekend meisje uit Ned of Bel
[*]een nu nog onbekende jongen uit Ned of Bel
[*]iemand anders, nl. (noem naam in reply)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Bovenaan