Muziek algemeen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hebben jullie dit gezien? Kan je smaak niet zijn, maar wat een muzikaal hoogstandje zeg, pfff. Herman the Legend!

 

de waan

Well-known member
Ja, dat zou wel mooi geweest zijn, ook al was het volgens de verhalen een belabberd optreden.

Maar nee, ik was niet één van de 30 aanwezigen. In 1989 had ik sowieso nog nooit van Nirvana gehoord en was Apeldoorn voor mij een gigantisch eind van huis.
 

Abubakari

Well-known member
Twee dagen daarvoor stond Nirvana in Vera, in het voorprogramma van TAD. daar waren ongeveer 10.000 bezoekers. Wat knap is, er kunnen er maar 500 in bij Vera.
 

de waan

Well-known member
Ja, als je alle verhalen moet geloven zijn er ook in de Gigant zeker 5000 bij geweest. Net zoals FC Amsterdam elke twee weken voor een uitverkocht Olympisch Stadion speelde.

Heerlijk trouwens, die recensie uit de Nieuwe Apeldoornse Courant van een zekere Henk Waninge. Zag hem net pas.
 

SanMark.

Well-known member
Ja, dat zou wel mooi geweest zijn, ook al was het volgens de verhalen een belabberd optreden.

Maar nee, ik was niet één van de 30 aanwezigen. In 1989 had ik sowieso nog nooit van Nirvana gehoord en was Apeldoorn voor mij een gigantisch eind van huis.
Heb je de docu van omroep Friesland wel eens gezien over Metallica in de Westereen ?
 

de waan

Well-known member
Nee, maar was dat met die dominee die dat wilde verbieden? Daar was afgelopen jaar namelijk een stukje over bij dat Top 2000-programma.
 

SanMark.

Well-known member
Nee, over hoe Metallica per ongeluk daar headliner werd ipv Twisted Sister.

Interview met Lars Ullrich erbij.

Ik zal het vanavond even opzoeken.
 
Bovenaan