Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

Abubakari

Well-known member
Wel een beetje triest om iemand die alles doet en geeft voor goud, en daar logischerwijs emotioneel van wordt als dat lukt, hier als jankerd neergezet te zien worden.

En de kenners hier… Dat zijn de kenners die wisten dat Stolz gister op zeker ging winnen en dat Takagi vanmiddag nog wel goud zou pakken?😏

erka

Well-known member
Wel een beetje triest om iemand die alles doet en geeft voor goud, en daar logischerwijs emotioneel van wordt als dat lukt, hier als jankerd neergezet te zien worden.

Ach, als je eens wat vaker in een niet-voetbaltopic zou kijken, in plaats van alleen tijdens de OS als je je verveelt, dan weet je dat Rijpma bij elke wedstrijd, of het nou goed of slecht gaat, altijd in tranen uitbarst. Het hoort gewoon bij haar. Vandaar onze opmerkingen, die zowel bij JMD, Reinoud als mij juist niet vervelend bedoeld zijn.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Bijzonder eigenlijk dat je met deze Spelen nog achter drie Winterspelen staat. Zeker Sochi was natuurlijk bizar als je bekijkt dat (bijna) alles op de schaats werd behaald. Zonder shorttrack zou het toch wel een "teleurstellende" Spelen zijn geweest dit keer.
Klopt, waarbij in Sochi natuurlijk ook nog telde dat we toen nog met 4 deelnemers mee mochten doen op de 500-1000-1500 en 3 op de 5000D/10000H. Volgens mij hadden we dat toernooi iets van 4x een 1-2-3.

En ja, shorttrack 'redt' de Spelen, maar dat was niet onverwacht. Want dat NL bij het langebaanschaatsen relatief weinig zou halen bij de heren was wel duidelijk. Op de 5 en 10 komen we al jaren tekort en op de korte afstanden heb je Stolz.
Aan de andere kant maar goed ook, want wat in Sochi gebeurde was ook niet gezond voor schaatsen als sport.. Dan zie ik liever het zoals nu gaan.

JMD

Well-known member
Ik verveel me niet (meer) en blijf het onzin vinden dat een stel forumnerds een sportvrouw een jankerd noemen.
Net zoals je ook altijd mensen op een forum hebt die overal over willen zeuren, die altijd klaar staan met commentaar als iets ze niet bevalt. Die ongetwijfeld als erka, reinoud en ondergetekende alleen maar juichverhalen zou posten zou opmerken 'dat het wel wat minder kan'.

Ach, als je eens wat vaker in een niet-voetbaltopic zou kijken, in plaats van alleen tijdens de OS als je je verveelt, dan weet je dat Rijpma bij elke wedstrijd, of het nou goed of slecht gaat, altijd in tranen uitbarst. Het hoort gewoon bij haar. Vandaar onze opmerkingen, die zowel bij JMD, Reinoud als mij juist niet vervelend bedoeld zijn.
Precies. Rijpma-De Jong is een op en top sportvrouw, diep respect voor haar.

• Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Die commentator zit er volgens mij helemaal naast, die Belgische was alweer weggevallen uit het groepje, dus zaten ze weer in dezelfde ronde

Bovenaan