Die zag je aankomen.Ja hoor ze doet het! Knap zeg!
Wel een beetje triest om iemand die alles doet en geeft voor goud, en daar logischerwijs emotioneel van wordt als dat lukt, hier als jankerd neergezet te zien worden.
Ja, dat vind ik ook zo'n onzin. Zij is een op en top sportvrouw, geeft alles en laat vrij makkelijk emoties los, moet kunnen.Ik verveel me niet (meer) en blijf het onzin vinden dat een stel forumnerds een sportvrouw een jankerd noemen.
Klopt, waarbij in Sochi natuurlijk ook nog telde dat we toen nog met 4 deelnemers mee mochten doen op de 500-1000-1500 en 3 op de 5000D/10000H. Volgens mij hadden we dat toernooi iets van 4x een 1-2-3.Bijzonder eigenlijk dat je met deze Spelen nog achter drie Winterspelen staat. Zeker Sochi was natuurlijk bizar als je bekijkt dat (bijna) alles op de schaats werd behaald. Zonder shorttrack zou het toch wel een "teleurstellende" Spelen zijn geweest dit keer.
Net zoals je ook altijd mensen op een forum hebt die overal over willen zeuren, die altijd klaar staan met commentaar als iets ze niet bevalt. Die ongetwijfeld als erka, reinoud en ondergetekende alleen maar juichverhalen zou posten zou opmerken 'dat het wel wat minder kan'.Ik verveel me niet (meer) en blijf het onzin vinden dat een stel forumnerds een sportvrouw een jankerd noemen.
Precies. Rijpma-De Jong is een op en top sportvrouw, diep respect voor haar.Ach, als je eens wat vaker in een niet-voetbaltopic zou kijken, in plaats van alleen tijdens de OS als je je verveelt, dan weet je dat Rijpma bij elke wedstrijd, of het nou goed of slecht gaat, altijd in tranen uitbarst. Het hoort gewoon bij haar. Vandaar onze opmerkingen, die zowel bij JMD, Reinoud als mij juist niet vervelend bedoeld zijn.
Dus we maken steeds grapjes over die Amerikaanse, maar Velzeboer is ook flink vaak gevallen.Zelf gevallen.
Volgens mij toch veel spanning, ze is fysiek wel top maar het is de hele tijd net ongelukkig.