Ik ook niet, maar had ook verwacht dat de toptijd nu al minstens 1.53 laag zou zijnNee, dat denk ik ook niet.
Wel! Het is haar gegund.Oeh, denk dat het niet genoeg is voor goud.
Nou is het wel zo dat dit ook niet verrassend is, ze was vaak top 3.Zo zie je maar weer, OS is altijd anders![]()
Vijfde worden op haar minste afstand. Wat een drama voor Kok.2 keer drama nog 1 kans over
Nou is het wel zo dat dit ook niet verrassend is, ze was vaak top 3.
Dat idd wel, maar takagi rijdt op de 1500m wel wisselvallig en tot 1100m reed die gewoon op kop. Ze knalt ouderwets in elkaar, dat heeft ze soms.Medaille is zeker niet verrassend, maar iedereen, inclusief de schaatsexperts en de kenners hier op het forum dachten dat het Takagi zou worden toch?
Dat idd wel, maar takagi rijdt op de 1500m wel wisselvallig en tot 1100m reed die gewoon op kop. Ze knalt ouderwets in elkaar, dat heeft ze soms.
Analisten van de nos zeiden ook al dat dit de kans van haar leven was om goud te winnen.Wat jij wil. Volgens mij ben je dan de enige ter wereld die dit goud niet verrassend vind.
Op TV gaven ze wel aan dat het een grote kans was, maar ook wel beetje vanuit de tegenvallende tijden van andereWat jij wil. Volgens mij ben je dan de enige ter wereld die dit goud niet verrassend vind.