Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

JMD

Well-known member
Nee commentator, ze zijn helemaal niet te vroeg gefinisht en ja, ze kwam idd op 1 sec achter die Belgische over de finish...

Reinoud

Well-known member
Begreep vandaag dat er Russische paraleten onder eigen vlag mogen mee doen. Hier zitten ook atleten bij die in de oorlog hebben gevochten. Wel bijzonder.

JMD

Well-known member
Vanochtend al een flinke crash bij halfpipe, net knalt er ook iemand in de halfpipe op de rand (beeld wordt ook daar weggedraaid), gaat mis vandaag.

Die man op de halfpipe loopt wel, maar gaat niet van harte. Hij staat wel op brons...

Reinoud

Well-known member
Volgens de deskundigen moet het van Velzenboer komen, maar ik verwacht dat ze hier toch te kort gaat komen.

Verwacht veel van de mannen op de relay.

JMD

Well-known member
Volgens de deskundigen moet het van Velzenboer komen, maar ik verwacht dat ze hier toch te kort gaat komen.

Verwacht veel van de mannen op de relay.
Schulting vond ik er ook wel goed uit zien.
Dit is idd niet de afstand van Velzeboer, maar die heeft niks te verliezen

Ja, heren relay kan veel goeds opleveren, maar in de andere 2 relays werd ook veel verwacht en was er toch een val...
Vergeleken met schaatsen ben je hier toch van veel meer andere dingen afhankelijk

JMD

Well-known member
De goede Belgische uitgeschakeld. Dat shorttracktoernooi begon voor de Belgen met heel veel mazzel door in de gemengde estafette eerst in de 1/2 finale te profiteren van valpartijen en vervolgens in de finale weer en brons te halen.
De mazzel is daarna ook totaal verdwenen

Bovenaan