Tering wat simpel op het eind!!!
En dit was totaal geen circus. Hele cleane finale.YESSS
Dat dus. Zo knap.Ineens een megalengte voor!
Volgens Schulting is het ijs inderdaad niet in orde.
Overigens was die Belgische die iedereen inhaalde in de halve finale kansloos laatste geworden. Iets teveel energie gegeven?
Die Belgische gokte in de kwartfinale en haalde zo de halve. Inderdaad normaliter niet goed genoeg om verder te komen.Van wat ik begreep was zij ook niet eens normaal gesproken doorgekomen naar de 1/2 finale. Dus ongetwijfeld speelt mee wat jij zegt, maar ook gewoin 'iets te hoog niveau'
Maar liever zo eruit dan naamloos achterin rijden.
Naar je toe rekenen valt wel mee toch in deze opsomming? Maar misschien interpreteer ik je opmerking verkeerd.In de categorie 'een beetje naar jezelf toerekenen'. Als je kijkt waar we geen goud winnen, dan is NL nergens "op waarde" geklopt.
500m heren: beuk van die Canadees waardoor de andere Canadees wint
1500m dames: 2x val in 1/2 finale
estafettes: valpartijen
Tuurlijk, het blijft shorttrack, het hoort erbij, maar dit voelt toch wel anders...
Nou kom op heren, als je hier niks haalt eindigt het toernooi wel een beetje met een anticlimax na een fantastisch middendeel.
Hup Nederland!
Niet helemaal idd, het klopt idd wel wat ik zeg, maar bij shorttrack wint niet altijd de beste...Naar je toe rekenen valt wel mee toch in deze opsomming? Maar misschien interpreteer ik je opmerking verkeerd.
Yes, eens. Races kijk ik op Eurosport waarna ik de analyse op de NOS kijk.Ter Mors als persoon/sporter vond ik nooit zoveel, emotieloos e.d..
Maar als analiste vind ik haar echt heel goed. Ze durft ook gewoon kritische noten te kraken en is niet bang haar mening te geven.
En Cees Juffermans brengt de rust