Daar moest ik ook gelijk aan denken.Het leek wel alsof Velzeboer viel op dezelfde plek als die Sarault. Alsof ze in een scheur reed ofzo
Op LdL hebben ze het er ook over. Als dit zo is, hadden ze de race moeten stoppen.Het leek wel alsof Velzeboer viel op dezelfde plek als die Sarault. Alsof ze in een scheur reed ofzo
Tuurlijk kan Velzeboer fouten maken, maar ze ziet dat ze nog maar met 2 over zijn, dan hoeft ze niet meer volgas, dus kan ze 'rustig' schaatsen. Dan kan ik me niet voorstellen dat ze zo onderuit gaat.Daar moest ik ook gelijk aan denken.
Jep, ik twijfelde direct al, maar toen je die valpartij van die Canadese zag, zag je dat het ijs een oplawaai kreeg. In een bocht kan dat problematisch zijnJe zag het in de herhaling goed, bij een valpartij daarvoor werd het ijs beschadigd.
Van wat ik begreep was zij ook niet eens normaal gesproken doorgekomen naar de 1/2 finale. Dus ongetwijfeld speelt mee wat jij zegt, maar ook gewoin 'iets te hoog niveau'Volgens Schulting is het ijs inderdaad niet in orde.
Overigens was die Belgische die iedereen inhaalde in de halve finale kansloos laatste geworden. Iets teveel energie gegeven?
Klopt, als het pelotonnetje 1 ronde eerder inzet wordt die Belgische gewoon 5e ofzoDat was haar kans om de halve te halen
Anders heeft ze toch geen kans
Ze werd ook bijna weer ingehaald ze had totaal geen snelheid meer
Ze verloor denk ik halve ronde in 2 rondjes
Alles voor de reclameZe hebben de B finale niet uitgezonden??