Kramer of Locadia

Kramer of Locadia


  • Totaal aantal stemmers
    26

Maasveld

Well-known member
Ja heel creatief van je maar Van Nistelrooij speelde het jaar dat hij 22 werd (zoals Locadia nu) bij Heerenveen. Hij heeft dus nog een seizoen.
Jij vraagt hoe Van Nistelrooij op zijn 22ste was. Het contract van Van Nistelrooij bij PSV ging in op zijn 22ste verjaardag, dus hij was gedurende zijn gehele 1ste seizoen bij PSV 22 jaar. Zo creatief hoef je daar niet voor te zijn.
 

Janssen

Well-known member
Kramer of Locadia

Jij vraagt hoe Van Nistelrooij op zijn 22ste was. Het contract van Van Nistelrooij bij PSV ging in op zijn 22ste verjaardag, dus hij was gedurende zijn gehele 1ste seizoen bij PSV 22 jaar. Zo creatief hoef je daar niet voor te zijn.

Ok. Gelukkig is Locadia op dit moment pas 21. Zit ik er toch wel eens naast.
 

JMD

Well-known member
Ook Zenden nu op Sport1: 'Locadia neemt de bal slecht aan'... Held!!! :)

Nieuwtje er direct achter: Zenden gaat de buitenspelers (w.o. Locadia) bij PSV trainen. Kan hij hem dus even duidelijk maken dat het een slechte aanname was.
 

Pascallovic

Well-known member
Als ik zeg dat Locadia de bal slecht heeft aangenomen, ben ik volgens JMD dan ook een held? Of zit het hem in de reputatie :)cab::cab::cab:) van de analyticus Zenden?
 

zwammy

Well-known member
De slechte aanname maakt toch geen kut uit als hij die bal er zo lekker intikt? Al struikelt die over de bal en hij gaat erin. Boeiend.
 

Shayman

New member
Leuk hoor deze discussie maar eigenlijk horen we gezamenlijk te huilen hierom. Ik ben blij hoor met spelers als Zoet, Bruma, Brenet, Maher en Locadia maar dat is meer omdat ze toch niet een echte stap omhoog kunnen maken en ze wel meer dan goed genoeg zijn voor de Eredivisie. Uiteraard is Locadia wel een stuk verder als Kramer die nu echt wekelijks staat te springen om z'n top vast te houden.
 

gevegt

Well-known member
Nu zijn ze misschien nog geen top, maar dat kan over drie jaar zomaar anders zijn.
 

JMD

Well-known member
Leuk hoor deze discussie maar eigenlijk horen we gezamenlijk te huilen hierom. Ik ben blij hoor met spelers als Zoet, Bruma, Brenet, Maher en Locadia maar dat is meer omdat ze toch niet een echte stap omhoog kunnen maken en ze wel meer dan goed genoeg zijn voor de Eredivisie. Uiteraard is Locadia wel een stuk verder als Kramer die nu echt wekelijks staat te springen om z'n top vast te houden.

Precies.

Overigens: bij Kramer vs Locadia kies ik blind voor Locadia. Dat dan weer wel.
 

Shayman

New member
Nu zijn ze misschien nog geen top, maar dat kan over drie jaar zomaar anders zijn.

Ja en dat is hetzelfde jaar dat wij samen de Nobelprijs voor de vrede winnen omdat we het walgelijke product "Bier met minstens 8%" hebben weten te verbannen voor een betere toekomst voor iedereen.
 

gevegt

Well-known member
Ja en dat is hetzelfde jaar dat wij samen de Nobelprijs voor de vrede winnen omdat we het walgelijke product "Bier met minstens 8%" hebben weten te verbannen voor een betere toekomst voor iedereen.
Doe eens een biertje nemen, je bent chagrijnig.
 
Bovenaan