Kramer of Locadia

Kramer of Locadia


  • Totaal aantal stemmers
    26

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben het er niet mee eens. Locadia is niet een beetje beter, maar een lichtjaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oei, morgenvroeg dus weer vergaderen!

Volgens mij komen we er wel uit. Wat mij betreft is het enige Oranjeshirt wat Kramer ooit nog aan zal trekken het shirt van FC Volendam. Dat moeten jullie toch met mij eens zijn.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij komen we er wel uit. Wat mij betreft is het enige Oranjeshirt wat Kramer ooit nog aan zal trekken het shirt van FC Volendam. Dat moeten jullie toch met mij eens zijn.
Ik schrijf niemand snel af, maar voor nu geef ik je gelijk.
Nu Maasveld en Janssen nog, dan kan ik morgen lekker uitslapen.
 

De Wolf

Well-known member
Kramer scoort nooit de Kuip. Aangezien de KNVB de wachttijd voor de kroketten te lang vind in dat stadion en daarom voor de Arena kiest kan je hem rustig in de spits zetten.
 

gevegt

Well-known member
Zoals de echte kenners hier al hebben aangegeven heeft Blind ( voorlopig? ) voor Locadia gekozen.
 

JMD

Well-known member
Zoals de echte kenners hier al hebben aangegeven heeft Blind ( voorlopig? ) voor Locadia gekozen.

Dacht dat je een geintje maakte. Zie ik op TT dat hij opgeroepen is... Was de spits van Ajax A1 niet vrij?? :)

Even serieus: het is natuurlijk nu voor die jongen te hopen dat het duel doorgaat.
 

gevegt

Well-known member
De BC zat vanavond op de tribune en heeft Kramer drie keer zien scoren.
Dat lijkt me kat in bakkie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De BC gaat in de winterstop kennismakingsgesprekken voeren bij PSV en Feyenoord en handjes schudden bij Ajax.
 
Bovenaan