Kramer of Locadia

Kramer of Locadia


  • Totaal aantal stemmers
    26

JMD

Well-known member
Locadia is een prima spits voor de Eredivisie, dat is tegenwoordig al heel wat. Hij moet wel uitkijken dat hij niet Zeefuik achterna gaat met die pens.
Precies. Een goede eredivisiespits, meer niet.

Gevaarlijke uitspraak met het oog op dat De Jong het bij een degradatiekandidaat in Engeland en een middenmoter in Duitsland niet wist te bolwerken. Zelfs Castagnios lijkt in Duitsland meer indruk te maken dan De Jong destijds.
Omdat het systeem perfect past bij Castaignos. En Castaignos slaagde ook niet in zijn eerste avontuur.

Zowel Newcastle als BMG speelden een systeem waarin inderdaad De Jong totaal niks was. En De Jong is ook weer niet zo goed dat het systeem niet uitmaakt. De Jong rendeert het best in een 4-3-3 systeem, waarin hij bediend wordt. Als je hem gebruikt als enige spits voorin zonder aanvoer heb je niks aan hem (en juist weer meer aan bv Locadia).
 

Janssen

Well-known member
Tsja, als iets niet in je straatje past noem je het een detail...

Illustratieve jankreactie.

Ga eens in Itali? of Spanje of Duitsland uitleggen dat wat Locadia deed eigenlijk niet goed was. Lachen ze je uit en terecht.
 

Abubakari

Well-known member
Ga eens in Itali? of Spanje of Duitsland uitleggen dat wat Locadia deed eigenlijk niet goed was. Lachen ze je uit en terecht.

Tenzij JMD daar nog meer voorbeelden van zijn slechte aanname bij kan doen waarbij hij door zijn door JMD veronderstelde gebrekkige techniek/aanname wel een grote kans verprutst. Dan zeggen ze in het buitenland ook gewoon dat JMD gelijk heeft.
 

JMD

Well-known member
Tenzij JMD daar nog meer voorbeelden van zijn slechte aanname bij kan doen waarbij hij door zijn door JMD veronderstelde gebrekkige techniek/aanname wel een grote kans verprutst. Dan zeggen ze in het buitenland ook gewoon dat JMD gelijk heeft.
Geef me even 2 PSV-duels de tijd en de voorbeelden zijn er.

Als ik me goed herinner was er gister al zo'n moment.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Illustratieve jankreactie.
Een jankreactie nog wel... Poepoe....

Volgens mij begin jij met flauw doen door een fout van Locadia als triviaal te bestempelen.
Nu viel de bal door die foute aanname puur toeval voor zijn voeten, maar dat geluk heb je niet elke keer natuurlijk.
 

Janssen

Well-known member
Een jankreactie nog wel... Poepoe....

Volgens mij begin jij met flauw doen door een fout van Locadia als triviaal te bestempelen.

Haha, nu is het zelfs een fout. Ik denk dat je niet helemaal lekker bent maar dat is mijn mening.
 

Janssen

Well-known member
De Jong heeft meer foute aannames, dat is elke wedstrijd te zien.

En al was het niet zo, waar gaat die discussie over :toktok:

Als-ie het vervolgens zo afmaakt moet je vooral hopen dat-ie voortaan elke bal zo aanneemt.
 

gevegt

Well-known member
En al was het niet zo, waar gaat die discussie over :toktok:

Als-ie het vervolgens zo afmaakt moet je vooral hopen dat-ie voortaan elke bal zo aanneemt.
Mee eens.

Hoe zit het eigenlijk met de balbehandeling van Kramer?
 

Janssen

Well-known member
Mee eens.

Hoe zit het eigenlijk met de balbehandeling van Kramer?

Die gaat het niet redden en zal gezien zijn leeftijd ook niet heel veel beter meer worden. Wel goed voor de Eredivisie. Voor deze plek zal het tussen Dost, De Jong en misschien El Ghazi gaan de komende jaren.
 

inhethoekje

Active member


Dan ben ik blij dat ik optie 3 heb ingevuld, als je een topic opent maar je niet verdiept in de vraagstelling die je notabene zelf hebt opgesteld ben je geen knip voor de neus waard en ga ik de crew dan ook vragen om dit topic te sluiten.

Waarvan akte.


inhethoekje.
 

Maasveld

Well-known member
Aanname vond ik een detail, zijn eigen loopactie was bepalend voor het verloop van die aanval en dat kenmerkt de echte goalgetter. Hoe was Van Nistelrooij op zijn 22ste? Als je de vergelijking dan per se wil maken (ik doe daar niet aan mee) dan wel graag op de juiste manier.
Speler van het jaar in de Eredivisie en topscorer van diezelfde competitie met 31 doelpunten. Maar goed dat kan Locadia dit seizoen natuurlijk ook nog bereiken.
 

Janssen

Well-known member
Speler van het jaar in de Eredivisie en topscorer van diezelfde competitie met 31 doelpunten. Maar goed dat kan Locadia dit seizoen natuurlijk ook nog bereiken.

Ja heel creatief van je maar Van Nistelrooij speelde het jaar dat hij 22 werd (zoals Locadia nu) bij Heerenveen. Hij heeft dus nog een seizoen.
 

gevegt

Well-known member
Dan ben ik blij dat ik optie 3 heb ingevuld, als je een topic opent maar je niet verdiept in de vraagstelling die je notabene zelf hebt opgesteld ben je geen knip voor de neus waard en ga ik de crew dan ook vragen om dit topic te sluiten.

Waarvan akte.


inhethoekje.

Dit topic heb ik geopend omdat ik graag kennis wil op doen van de leden hier en ben geheel onbevooroordeeld welke speler beter is. De verdieping moet niet van mij komen maar van de leden. ( hij is makkelijk, ik weet het ).
Laat staan dat ik de wedstrijden van Feyenoord ga kijken, ik wil mijn ogen nog langer scherp houden.
 
Bovenaan