JMD
Well-known member
Aanname vond ik een detail,
Tsja, als iets niet in je straatje past noem je het een detail...
Aanname vond ik een detail,
Precies. Een goede eredivisiespits, meer niet.Locadia is een prima spits voor de Eredivisie, dat is tegenwoordig al heel wat. Hij moet wel uitkijken dat hij niet Zeefuik achterna gaat met die pens.
Omdat het systeem perfect past bij Castaignos. En Castaignos slaagde ook niet in zijn eerste avontuur.Gevaarlijke uitspraak met het oog op dat De Jong het bij een degradatiekandidaat in Engeland en een middenmoter in Duitsland niet wist te bolwerken. Zelfs Castagnios lijkt in Duitsland meer indruk te maken dan De Jong destijds.
Tsja, als iets niet in je straatje past noem je het een detail...
Ga eens in Itali? of Spanje of Duitsland uitleggen dat wat Locadia deed eigenlijk niet goed was. Lachen ze je uit en terecht.
Geef me even 2 PSV-duels de tijd en de voorbeelden zijn er.Tenzij JMD daar nog meer voorbeelden van zijn slechte aanname bij kan doen waarbij hij door zijn door JMD veronderstelde gebrekkige techniek/aanname wel een grote kans verprutst. Dan zeggen ze in het buitenland ook gewoon dat JMD gelijk heeft.
Een jankreactie nog wel... Poepoe....Illustratieve jankreactie.
Een jankreactie nog wel... Poepoe....
Volgens mij begin jij met flauw doen door een fout van Locadia als triviaal te bestempelen.
De Jong heeft meer foute aannames, dat is elke wedstrijd te zien.Geef me even 2 PSV-duels de tijd en de voorbeelden zijn er.
Als ik me goed herinner was er gister al zo'n moment.
De Jong heeft meer foute aannames, dat is elke wedstrijd te zien.
Mee eens.En al was het niet zo, waar gaat die discussie over :toktok:
Als-ie het vervolgens zo afmaakt moet je vooral hopen dat-ie voortaan elke bal zo aanneemt.
Hoe zit het eigenlijk met de balbehandeling van Kramer?
Mee eens.
Hoe zit het eigenlijk met de balbehandeling van Kramer?
Nee.Heb je die balbehandeling gezien die hij maakte waarbij hij Gustafsson een vrijwel niet te missen kans gaf tegen Ajax?
Speler van het jaar in de Eredivisie en topscorer van diezelfde competitie met 31 doelpunten. Maar goed dat kan Locadia dit seizoen natuurlijk ook nog bereiken.Aanname vond ik een detail, zijn eigen loopactie was bepalend voor het verloop van die aanval en dat kenmerkt de echte goalgetter. Hoe was Van Nistelrooij op zijn 22ste? Als je de vergelijking dan per se wil maken (ik doe daar niet aan mee) dan wel graag op de juiste manier.
Speler van het jaar in de Eredivisie en topscorer van diezelfde competitie met 31 doelpunten. Maar goed dat kan Locadia dit seizoen natuurlijk ook nog bereiken.
Dan ben ik blij dat ik optie 3 heb ingevuld, als je een topic opent maar je niet verdiept in de vraagstelling die je notabene zelf hebt opgesteld ben je geen knip voor de neus waard en ga ik de crew dan ook vragen om dit topic te sluiten.
Waarvan akte.
inhethoekje.
Laat staan dat ik de wedstrijden van Feyenoord ga kijken, ik wil mijn ogen nog langer scherp houden.