Kramer of Locadia

Kramer of Locadia


  • Totaal aantal stemmers
    26

JFK

Well-known member
El Ghazi mag eerst wat vaker in de spits spelen wil je daar iets zinnigs over zeggen. Het is iig geen spits die aan het reguliere eisen plaatje lijkt te voldoen. Als je je voetballen daar niet op aan past heb je vermoedelijk geen fuck aan El Ghazi in de spits.

Locadia zit of op de bank of hij staat linksbuiten.
 

Janssen

Well-known member
El Ghazi vind ik veel meer een dribbelaar. Locadia heeft die hele secure trap die je van een spits verwacht en is toch wel een stuk sterker.

Denk wel dat die twee goed samen zouden kunnen spelen maar aangezien we tot in den treuren met drie spitsen moeten spelen zal dat er niet van komen.
 

JFK

Well-known member
Met de secure trap van El Ghazi is niets mis mee. Naar mijn mening is die veel preciezer dan die van Locadia. Verder vind ik dat El Ghazi veel meer overzicht heeft. El Ghazi is gewoon completer.
 

Janssen

Well-known member
Met de secure trap van El Ghazi is niets mis mee. Naar mijn mening is die veel preciezer dan die van Locadia. Verder vind ik dat El Ghazi veel meer overzicht heeft. El Ghazi is gewoon completer.

Dat zou betekenen dat ik ernaast zit en dat lijkt me onwaarschijnlijk.
 

zwammy

Well-known member
pff, het wordt zowel ermoei troef als de bondscoach deze spelers in de gaten aan het houden is.
 

gevegt

Well-known member
Het onwaarschijnlijke is gebeurd. Je zit er naast.

Je hebt mij nog niet overtuigt.
Ik zie El Ghazi ook als spits, maar om te zeggen dat hij daar beter is en meer overzicht heeft dan Locadia gaat mij te ver. Locadia heeft iig meer oog voor medespelers.
 
Bovenaan