Kramer of Locadia

Kramer of Locadia


  • Totaal aantal stemmers
    26

gevegt

Well-known member
Onze BC heeft te kennen gegeven deze twee spitsen nadrukkelijk in de gaten te houden.
Nu zal hij niet met twee spitsen spelen, dus zal er een keuze gemaakt moeten worden.
Wie wordt het?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Keamer. Nog nooit van gehoord, maar zal vast beter zijn dan Locadia.
 

Janssen

Well-known member
Totaal niet relevant maar ik zie op internet dat Locadia 1.91 lang is, dat strookt op de een of andere manier totaal niet met het beeld dat ik van hem heb.
 

gevegt

Well-known member
Graag wel een beetje serieus, want het gaat om de toekomst van het Nederlands voetbal.
 

Abubakari

Well-known member
There is

No-Future-Girl-Balloon-by-Banksy.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tussen die twee? Locadia natuurlijk. Maar ik ga erin mee dat El Ghazi momenteel op beiden een streepje voor heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoeveel wedstrijden heeft die in de spits gestaan?

Te weinig naar mijn smaak. Of juist niet, want ik denk dat hij ook de beste spits voor Ajax is. Dus wat dat betreft mag De Boer hem wel rechtsbuiten blijven zetten.

Maar we hebben een probleem, dat lijkt me duidelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
El Ghazi mag eerst wat vaker in de spits spelen wil je daar iets zinnigs over zeggen. Het is iig geen spits die aan het reguliere eisen plaatje lijkt te voldoen. Als je je voetballen daar niet op aan past heb je vermoedelijk geen fuck aan El Ghazi in de spits.

Verder zal dat toekomst denken allemaal wel. De eerstvolgende kwalificatie is het belangrijkste. Wie er uiteindelijk op het toernooi in 2018 staan of in 2020 lijkt mij van latere zorgen. Er komen altijd talenten bovendrijven waarvan je het niet had verwacht en er zullen talenten het niet gaan maken waar je het wel van had verwacht. Daarom is het ook zo onwijs zinloos om te gaan bouwen met zogenaamde spelers van de toekomst. Je kan hooguit over een nieuw strijdplan nadenken. Dat lijkt mij ook iets te hoog gegrepen voor de huidige bondscoach die praktisch zijn hele voetballeven bij Ajax heeft gezeten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan