Koning Willy's Verjaardag (Koningsdag) Topic

Joost

Well-known member
Weinig te merken van Koningsdag in ons dorp. Er hangen een paar vlaggen en de slager sloot om 12:00, verder is het gewoon zaterdag.

Abubakari

Well-known member
Op de vrijmarkt in Groningen:
AASTEKKERS

Even gevraagd wat een een aastekker is.
Bleken aanstekers te zijn (kitscherige sieraanstekers), mevrouw kon niet zo goed spellen.
Wel goed roken, ze had een fraaie nicotine rimpelkop.

• Haha
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
De dag is al halverwege, maar gezellige Koningsdag allemaal!

Benny Jolink was op zijn oude dag nog best in vorm.

Mario

Well-known member
Willem is jarig, maar viert het vandaag ipv maandag zodat niemand een extra vrije dag heeft. Maar goed, het is mooi weer en de meivakantie is vandaag begonnen 🙂

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
De meivakantie is voor het VO al een week bezig... :)

Omdat in de loop van de week van 5 mei de examens al beginnen..

Mario

Well-known member
De meivakantie is voor het VO al een week bezig... :)

Omdat in de loop van de week van 5 mei de examens al beginnen..
Ja, veel collega's waren al met verlof. Volgend jaar heb ik er één op de basisschool en één op het VO. Dat wordt lastig plannen. Dit jaar gaan we nergens heen in mei omdat we in de zomer al naar Afrika gaan.

JMD

Well-known member
Ja, veel collega's waren al met verlof. Volgend jaar heb ik er één op de basisschool en één op het VO. Dat wordt lastig plannen. Dit jaar gaan we nergens heen in mei omdat we in de zomer al naar Afrika gaan.
Volgend jaar hebben veel VO-scholen hun meivakantie vanaf een midweek, omdat het anders helemaal niet uitkwam met allerlei zaken... :)

Soms is het idd dramatisch, soms vallen de vakanties samen.
(en nog een grotere 'bonus' is het als je op de grens van 2 provincies woont, mijn zus en ik hebben jarenlang in verschillende provincies op school gezeten, dat was helemaal lastig plannen. Soms hadden we de herfst- of voorjaarvakantie niet tegelijk vrij. Had overigens ook wel weer zijn voordelen... :))

Abubakari

Well-known member
Snelle, Suzanne en Freek.......wat een kutfeest.
In Groningen speelden traditiegetrouw wat coole bands in Vera. Of is dit die snelle Freek waar je het over had?
680d0c064c30f-IMG_9812.jpeg

Bovenaan