KNVB Beker 2024-2025

bqandy

Well-known member
Tim Waterink speelde bij Jong FC Groningen. Daarna naar De Bataven, Oss'20 en nog een club. Nu dus De Treffers.
Hij is de zoon van Thijs Waterink. Die speelde ook bij De Treffers, later onder meer TOP Oss en een paar jaar Duitsland. Hij sloot zijn carrière af bij de Bataven. Daarna assistent trainer bij De Bataven, De Treffers en Juliana'31.
In Duitsland kwam Thijs begin deze eeuw in opspraak toen hij een aanmoedigingspremie aan nam bij een bekerwedstrijd.

Diezelfde kijkers die er voor zorgen dat vorige week een deel van het inhaalprogramma kkd op dinsdag gespeeld werd, op een cl-avond…

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Clubs kunnen ervoor kiezen om tijdens interlandweekend wel of niet te spelen. Kies je daar niet voor dan wordt de wedstrijd op een maandag of dinsdagavond gespeeld.

JMD

Well-known member
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Clubs kunnen ervoor kiezen om tijdens interlandweekend wel of niet te spelen. Kies je daar niet voor dan wordt de wedstrijd op een maandag of dinsdagavond gespeeld.
Waarom niet alles op maandag? Zoals tot en met vorig seizoen gewoon normaal was. (en heel soms een duel met Jong clubs op dinsdag)

Batigoal

Well-known member
Tim Waterink speelde bij Jong FC Groningen. Daarna naar De Bataven, Oss'20 en nog een club. Nu dus De Treffers.
Hij is de zoon van Thijs Waterink. Die speelde ook bij De Treffers, later onder meer TOP Oss en een paar jaar Duitsland. Hij sloot zijn carrière af bij de Bataven. Daarna assistent trainer bij De Bataven, De Treffers en Juliana'31.
In Duitsland kwam Thijs begin deze eeuw in opspraak toen hij een aanmoedigingspremie aan nam bij een bekerwedstrijd.
Idem als @Jacco, ook bij mij deed de naam Waterink een belletje rinkelen. Maar dank voor de uitleg. Dat 'omkoopverhaal' uit Duitsland ken ik nog wel.

Joost

Well-known member
Waarom niet alles op maandag? Zoals tot en met vorig seizoen gewoon normaal was. (en heel soms een duel met Jong clubs op dinsdag)
Gevoelsmatig is zo'n inhaalduel op maandag of dinsdag echt totaal anders dan een regulier duel op maandag als je in het weekend niet hebt gespeeld. En of je dan inhaalt op maandag of dinsdag is mij om het even.

Jacco

Well-known member
De TV aandacht voor Sparta Nijkerk-Capelle viel gisteren geeneens tegen. Dat rechtvaardigt al iets meer ESPN's spreidingswet.

zwammy

Well-known member
Ik ben NAC aan het kijken op Twitter van ratsports. Die filmen vanuit het uitvak. Tip voor als mensen geen topper willen zien

Bovenaan