KNVB Beker 2024-2025

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vroeg me al af waarom WHC-Quick'20 niet zaterdag werd gespeeld. Wat een waanzin dit.

Net als de terechte boosheid over spelen om 21.00 uur.

En terecht. Bizar weer van ESPN en KNVB.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had juist (vrijwel) alles om 19:00 laten beginnen, op de tv wedstrijd na.

Maar goed, logica is nooit handig als het om geld gaat

Ze zijn volledig doorgeslagen bij de KNVB. Blijkbaar liggen ze totaal in de houdgreep bij ESPN.

Nagenoeg alle bekerwedstrijden om 21:00 vanwege wat extra tv-kijkers. Afgelopen zondag stond Emmen - Telstar om 12:15 op het programma. Voor de spelers en supporters van Telstar een rit van een kleine 3 uur. Het blijft maar doorgaan met deze waanzin. Welke tv-kijkers zitten überhaupt op Emmen - Telstar te wachten?

JMD

Well-known member
Ze zijn volledig doorgeslagen bij de KNVB. Blijkbaar liggen ze totaal in de houdgreep bij ESPN.

Nagenoeg alle bekerwedstrijden om 21:00 vanwege wat extra tv-kijkers. Afgelopen zondag stond Emmen - Telstar om 12:15 op het programma. Voor de spelers en supporters van Telstar een rit van een kleine 3 uur. Het blijft maar doorgaan met deze waanzin. Welke tv-kijkers zitten überhaupt op Emmen - Telstar te wachten?
Diezelfde kijkers die er voor zorgen dat vorige week een deel van het inhaalprogramma kkd op dinsdag gespeeld werd, op een cl-avond…

Jacco

Well-known member
Om kijkers die teleurgesteld zijn in Utrecht of Feyenoord op te vangen zodat ze niet hun hond gaan uitlaten

Pieros

Active member
4 doelpunten, waarvan 2 van richting veranderd en 2 blunders van de keeper. Echt slecht spelen, maar 4 keer scoren 😁

Bovenaan