JMD
Well-known member
Voor de woensdag snap ik het om deze reden nog een beetje.Zekers, maar ze zijn bang dat ze dan toeschouwers gaan missen ivm Feyenoord - Ajax.
Voor de woensdag snap ik het om deze reden nog een beetje.Zekers, maar ze zijn bang dat ze dan toeschouwers gaan missen ivm Feyenoord - Ajax.
En op de dinsdag is om 18.45u de kraker NEC - PEC, dus dat is ook logisch 😁.Voor de woensdag snap ik het om deze reden nog een beetje.
Waarom kunnen ze niet op het eigen sportpark spelen? Niet genoeg licht?Hercules wederom niet welkom in Galgenwaard, zoeken nu nog naar een locatie voor de wedstrijd tegen Sparta.
Nee, nog nooit bij Hercules geweest of het complex gezien. Maar is een aanrader dus?Het complex van Hercules wel eens gezien? Daar kun je dit soort wedstrijden echt niet spelen. Maar bijvoorbeeld Zoudenbalch zou toch een prima optie zijn en veel beter dan een vrijwel lege Galgenwaard.
Dat is niet toegestaan binnen de reglementen.Speel bij Sparta, deel de opbrengst
Het is nogal een Madurodamveldje. Maar de bottleneck is dus kennelijk het licht.Nee, nog nooit bij Hercules geweest of het complex gezien. Maar is een aanrader dus?
Logisch, want dat eerste kan geen probleem zijn. In de KNVB-beker zijn volgens mij dezelfde regels qua afmetingen als in de competitiesHet is nogal een Madurodamveldje. Maar de bottleneck is dus kennelijk het licht.
Maar dat heeft er dan dus mee te maken dat er geen tribune is... Want als een veld iets groter is kan je er echt niet ineens honderden mensen meer kwijtJa, maar zo'n wedstrijd wil je ook liever niet spelen op een veld waar je maximaal 750 mensen kwijt kunt lijkt me.
“De gemeente wil deze wedstrijd graag mogelijk maken binnen de stadsgrenzen, maar niet één complex heeft de vereiste lichtsterkte”.Waarom dan direct naar een veld van (Jong) FC Utrecht zoeken? Er zijn toch zat amateurclubs in en rond Utrecht met wel een geschikte accomodatie?
“De gemeente wil deze wedstrijd graag mogelijk maken binnen de stadsgrenzen, maar niet één complex heeft de vereiste lichtsterkte”.
Mij ook niet. Zal ook wel iets in die richting worden. Al is DOVO geen optie, die spelen die avond zelf al.Dan spelen ze toch ergens rond Utrecht. DOVO, GVVV, IJsselmeervogels, Spakenburg. Lijkt mij geen enkel probleem.