Diezelfde kijkers die er voor zorgen dat vorige week een deel van het inhaalprogramma kkd op dinsdag gespeeld werd, op een cl-avond…
Waarom niet alles op maandag? Zoals tot en met vorig seizoen gewoon normaal was. (en heel soms een duel met Jong clubs op dinsdag)Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Clubs kunnen ervoor kiezen om tijdens interlandweekend wel of niet te spelen. Kies je daar niet voor dan wordt de wedstrijd op een maandag of dinsdagavond gespeeld.
Idem als @Jacco, ook bij mij deed de naam Waterink een belletje rinkelen. Maar dank voor de uitleg. Dat 'omkoopverhaal' uit Duitsland ken ik nog wel.Tim Waterink speelde bij Jong FC Groningen. Daarna naar De Bataven, Oss'20 en nog een club. Nu dus De Treffers.
Hij is de zoon van Thijs Waterink. Die speelde ook bij De Treffers, later onder meer TOP Oss en een paar jaar Duitsland. Hij sloot zijn carrière af bij de Bataven. Daarna assistent trainer bij De Bataven, De Treffers en Juliana'31.
In Duitsland kwam Thijs begin deze eeuw in opspraak toen hij een aanmoedigingspremie aan nam bij een bekerwedstrijd.
Want maandag is zo'n fantastische dag?Waarom niet alles op maandag? Zoals tot en met vorig seizoen gewoon normaal was. (en heel soms een duel met Jong clubs op dinsdag)
Nee, absoluut niet. Maar die inhaalronde is een gevolg van de keuze van clubs niet te spelen tijdens de interlandbreak. Op die maandag kan dat dan beter dan op de dinsdag op een CL-avond.Want maandag is zo'n fantastische dag?
Gevoelsmatig is zo'n inhaalduel op maandag of dinsdag echt totaal anders dan een regulier duel op maandag als je in het weekend niet hebt gespeeld. En of je dan inhaalt op maandag of dinsdag is mij om het even.Waarom niet alles op maandag? Zoals tot en met vorig seizoen gewoon normaal was. (en heel soms een duel met Jong clubs op dinsdag)
EensGevoelsmatig is zo'n inhaalduel op maandag of dinsdag echt totaal anders dan een regulier duel op maandag als je in het weekend niet hebt gespeeld.
Normaal gesproken ook eens ja, maar niet als het ook een CL-avond is/En of je dan inhaalt op maandag of dinsdag is mij om het even.
Ach, over 1,5 week is het NAC - PSV, dan zullen jullie wel weer als de brandweer gaan, NAC zou NAC weer eens niet zijn...NAC zou NAC weer eens niet zijn.
Waarom is dit duel uberhaupt om 17.30?