KNVB Beker 2022-2023

Friesland

Well-known member
1-1 bij rust. NAC begon furieus en Heerenveen kwam er bijna niet aan te pas. De 1-0 was daarin exemplarisch. NAC mocht vrij combineren in het strafschopgebied en geen enkele reactie, ja Mickey, maar zijn redding bracht de bal recht in de voeren van een NAC-speler die uiteraard helemaal vrij de 1-0 kon binnentikken.

Daarna kwam Heerenveen wat meer in het spel voor en het doelpunt van Van Hooijdonk zorgde voor een 1-1 ruststand.
 

Reinoud

Well-known member
AZ begon leuk, kreeg kansen. Ongelukkig achter en vanaf dat moment eigenlijk geen aanspraak meer op een overwinning gemaakt. Onterechte pingel gemist, daarna toch fraai gelijk gemaakt.

1-2 gemist ivm sanitaire stop. Daarna eigenlijk alleen een mogelijk penalty moment. Scheidsrechter net als AZ een onvoldoende en Utrecht terecht in de koker zaterdag.
 

zwammy

Well-known member
Ik ben zo trots op mijn club. Ik ben zo blij met al die mensen die ervoor gezorgd hebben dat NAC NAC blijft.en al die mensen die de laatste maanden meegeleefd hebben aan mijn drama's ❤️❤️❤️ voor altijd. En aan al de mensen die toen sarcastisch waren maar het hart bij mij hadden ❤️❤️ en al die andere mensen ook 💛🖤ik ben zo trots op mijn club en hou er zoveel van!!
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Maasveld

Well-known member
Ik ben zo trots op mijn club. Ik ben zo blij met al die mensen die ervoor gezorgd hebben dat NAC NAC blijft.en al die mensen die de laatste maanden meegeleefd hebben aan mijn drama's ❤️❤️❤️ voor altijd. En aan al de mensen die toen sarcastisch waren maar het hart bij mij hadden ❤️❤️ en al die andere mensen ook 💛🖤ik ben zo trots op mijn club en hou er zoveel van!!
🍻
 

zwammy

Well-known member
We hadden ook een city depandence kennen worden, als we niet zo geliefd waren. Sorry mensen, zit wat spul in maar ben zo huhodvers trots op dat klein kut clubje
 

Sjorro

Member
Na gister weer met beide beentjes op de grond. 1e helft gaf nog hoop, maar na de snelle 1-0 en daarop ook de 2-0, was het een gelopen wedstrijd.

Opvallend bij De Vijverberg is dat het uitvak naast het vak van de harde kern van De Graafschap zit.
Vind ik niet leuk qua ambiance, deze 2 groepen moeten juist een beetje verdeeld zitten in een stadion.
 

JMD

Well-known member
Emmen besluit branthwaite helemaal vrij te laten staan bij een vrije trap, snelle 1-0
 

JMD

Well-known member
Bakayoko heeft in acht minuten al meer goede dingen laten zien dan zondag in zestig minuten in de kuip
 
Bovenaan