KNVB Beker 2022-2023

JMD

Well-known member
Psv begint zwak na rust (goh…), en diemers schiet fraai binnen, 2-1
 

stc

Well-known member
PSV heeft een zwakke 2de helft gespeeld. Sommige speelde goed. Andere slecht. Scheidsrechter was zwak. Kaartcontrole was ook weer dramatisch.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
PSV heeft een zwakke 2de helft gespeeld. Sommige speelde goed. Andere slecht. Scheidsrechter was zwak. Kaartcontrole was ook weer dramatisch.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Kortom, je hebt weer een kutavond gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Met az er al uit en sowieso of Twente of Ajax eruit en dan misschien ook nog Feyenoord eruit wordt de kans op een bekerwinnaar van buiten de top 5 steeds groter. Als dat gebeurt betekent het dat van de huidige top 5 er sowieso 1 club naast Europees voetbal gaat grijpen…
 

stc

Well-known member
Met az er al uit en sowieso of Twente of Ajax eruit en dan misschien ook nog Feyenoord eruit wordt de kans op een bekerwinnaar van buiten de top 5 steeds groter. Als dat gebeurt betekent het dat van de huidige top 5 er sowieso 1 club naast Europees voetbal gaat grijpen…
Gewoon zorgen dat PSV weer de beker pakt. Gegarandeerd Europees voetbal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

De Groene Scout

Well-known member
In Spakenburg zit men overigens nog steeds in de verlenging tegen Katwijk. Nog paar minuten bij 1-1 en dan op naar de pingels.
 

erka

Well-known member
Met az er al uit en sowieso of Twente of Ajax eruit en dan misschien ook nog Feyenoord eruit wordt de kans op een bekerwinnaar van buiten de top 5 steeds groter. Als dat gebeurt betekent het dat van de huidige top 5 er sowieso 1 club naast Europees voetbal gaat grijpen…

Hup Spakenburg!
 

JMD

Well-known member
Feyenoord vanaf 11 meter op 1-2 en nec met tien man verder…

Zeven minuten blessuretijd
 
Bovenaan