Vijf hele knappe penalties.
Vrij bizar dat die dwaas van een Hartman niet eens een kaart kreeg voor die tackle in het begin van de wedstrijd.
Bam! Hiero, Feyenoord door!Hoppa!
Ik denk gewoon aan onkunde. Als je op de VAR zou leunen, had je hier ook altijd geel voor gegeven en dan komen die vanzelf wel met een eventuele rode kaart.Bizar idd. Was rood, maar dat je niet eens geel trekt… De luiheid van de scheidsrechter die op een VAR leunt? Die beruchte vijf minuten geen rode kaart trekken zaten er al op.
Er is nog geen VAR in deze ronde van de beker.Ik denk gewoon aan onkunde. Als je op de VAR zou leunen, had je hier ook altijd geel voor gegeven en dan komen die vanzelf wel met een eventuele rode kaart.
De VAR had wel een hoop ongelukken gescheeld deze ronde.Er is nog geen VAR in deze ronde van de beker.
Ik kan begrijpen dat in de eerdere rondes er nog geen VAR is omdat er zoveel wedstrijden gespeeld worden. Maar in deze ronde werden alle 8 wedstrijden live uitgezonden op TV, met maar 3 wedstrijden per dag maximaal. Dan is het wel vreemd dat er nog geen VAR actief is.De VAR had wel een hoop ongelukken gescheeld deze ronde.