KNVB Beker 2022-2023

JMD

Well-known member
Met een fatsoenlijke voorhoede had je er zondag 10 gemaakt en vanavond 15...
Tsja, zo kan je iets over elke ploeg zeggen. Als wij een fatsoenlijke achterhoede hadden gehad scoort Feyenoord nooit 2x op het eind... ;)
Als wij een fatsoenlijke voorhoede hadden gehad die scoort win je van Emmen, Fortuna en Sparta...
Als Ajax eerder Schreuder had weggedaan hadden zij nu 10 punten voor gestaan op de rest...

Ik zou me als Feyenoord overigens meer zorgen maken over hoe het kan dat tot 2x toe je tegen 10 man gewoon zo makkelijk tegengoals krijgt...
 

JMD

Well-known member
Er is nog geen VAR in deze ronde van de beker.
Vanaf welke ronde wel? Of wachten ze tot alleen maar eredivisieploegen thuisspelen? Want als Spakenburg of De Graafschap thuis speelt de volgende ronde is er daar iig geen VAR. En stel dat die elkaar loten en ze in de 1/2 finale thuisspelen dan opnieuw niet?

Daarom dus gewoon altijd VAR als er in een stadion wordt gespeeld met VAR...
 

JMD

Well-known member
Bij VAR is het ook altijd maar afwachten of ze ingrijpen.
Tsja, dan kan ej VAR net zo goed afschaffen. En ja, ze zitten er ook wel eens naast, maar het gaat in >95% van de gevallen goed. Zo'n hoog percentage haalt geen enkele scheidsrechter over een heel seizoen gemeten.

Zo'n redenatie van 'je moet het met VAR maar afwachten, ze grijpen ook niet altijd in' is hetzelfde als dat we niet met computers moeten werken omdat die ook foutjes maken of het niet altijd doen...
 

Pascallovic

Well-known member
Vanaf welke ronde wel? Of wachten ze tot alleen maar eredivisieploegen thuisspelen? Want als Spakenburg of De Graafschap thuis speelt de volgende ronde is er daar iig geen VAR. En stel dat die elkaar loten en ze in de 1/2 finale thuisspelen dan opnieuw niet?

Daarom dus gewoon altijd VAR als er in een stadion wordt gespeeld met VAR...
In de reglementen staat dat ze vanaf de kwartfinale met de VAR gaan werken.
Tsja, dan kan ej VAR net zo goed afschaffen. En ja, ze zitten er ook wel eens naast, maar het gaat in >95% van de gevallen goed. Zo'n hoog percentage haalt geen enkele scheidsrechter over een heel seizoen gemeten.

Zo'n redenatie van 'je moet het met VAR maar afwachten, ze grijpen ook niet altijd in' is hetzelfde als dat we niet met computers moeten werken omdat die ook foutjes maken of het niet altijd doen...
Het was meer een reactie op het bericht van Mario dat Feyenoord gisteren blij was dat er geen VAR was. Ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat een VAR per definitie gisteren had ingegrepen. Die missen nog weleens iets. Zeg daarmee niet dat je het moet afschaffen, maar ik zie gisteren ook een Martinez bij Man utd een actie maken waar een VAR best op had mogen ingrijpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
In de reglementen staat dat ze vanaf de kwartfinale met de VAR gaan werken.
Oke. Maar dan zou het dus zo kunnen zijn dat er niet bij alle duels VAR is, want kan me niet voorstellen dat de KNVB voor 1 duel een VAR gaat installeren (zeker met al die buitenspelcamera's een hoop werk) op de Westmaat of de Vijverberg als Spakenburg en/of De Graafschap thuisspeelt.
 

Batigoal

Well-known member
Taylor op 6 is het toch ook niet. Blijft toch jammer dat er op het laatst niet stiekem een extra centrumverdediger is aangetrokken zodat je in dit soort duels Alvarez op 6 neer kunt zetten.
 

Hankie

Well-known member
Taylor op 6 is het toch ook niet. Blijft toch jammer dat er op het laatst niet stiekem een extra centrumverdediger is aangetrokken zodat je in dit soort duels Alvarez op 6 neer kunt zetten.
Taylor is het sowieso niet echt, vind het maar een matige voetballer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan