KNVB Beker 2022-2023

Fregge

Well-known member
Dinsdag 10 januari:
FC Twente - Telstar*
Kozakken Boys - ADO Den Haag
Quick - De Graafschap
NAC - FC Eindhoven
Sparta Rotterdam - PSV*

Woensdag 11 januari:
Excelsior - AZ*
VVV - FC Emmen
Almere City - NEC
De Treffers - Cambuur
Heerenveen - FC Volendam
FC Den Bosch - Ajax*

Donderdag 12 januari:
Heracles - Go Ahead*
Urk - Katwijk
Blauw Geel'38 - FC Utrecht
FC Groningen - Spakenburg
Feyenoord - PEC Zwolle*

Wedstrijden met een * komen live op tv
 

stc

Well-known member
Gezien het matige spel van PSV van afgelopen weekend en de goede tactiek van Sparta gaat PSV het zwaar krijgen vanavond. Ik sluit een nederlaag van PSV zoals in 2016/2017 niet uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien het matige spel van PSV van afgelopen weekend en de goede tactiek van Sparta gaat PSV het zwaar krijgen vanavond. Ik sluit een nederlaag van PSV zoals in 2016/2017 niet uit.

Ah je bent weer de oude.
 

JMD

Well-known member
Ik heb er ook weinig vertrouwen in, Sparta uit is voor PSV traditioneel altijd lastig en nu Sparta zo goed draait is het nog lastiger...
 

JMD

Well-known member
FC Twente is de eerste ploeg die zich plaatst bij de laatste 16, het wint met 3-1 van Telstar
 

JMD

Well-known member
Apart dat er geen VAR is vanavond. Het is een eredivisiestadion, daar is VAR, waarom dan niet er gebruik van maken? Wat is het probleem om alle bekerduels in eredivisiestadions gewoon met VAR te laten spelen, beide ploegen hebben daar voordeel van.
 

Pascallovic

Well-known member
Apart dat er geen VAR is vanavond. Het is een eredivisiestadion, daar is VAR, waarom dan niet er gebruik van maken? Wat is het probleem om alle bekerduels in eredivisiestadions gewoon met VAR te laten spelen, beide ploegen hebben daar voordeel van.
Het is meer dat het oneerlijk is voor de ploegen die dan niet in een Eredivisie stadion spelen. Dat in het ene stadion duidelijk buitenspel nog wel kan worden teruggekeken en geannuleerd en in een ander stadion niet omdat het een amateurclub betreft. Alsof die wedstrijden er minder toe zouden doen.
 
Bovenaan