Zit daar ook eens wat publiek.Oss gok ik. Als de lichten niet op tijd geregeld kunnen worden
Zit daar ook eens wat publiek.Oss gok ik. Als de lichten niet op tijd geregeld kunnen worden
Is het vorige week al geweest.Is het al donderdag?
Gezien het matige spel van PSV van afgelopen weekend en de goede tactiek van Sparta gaat PSV het zwaar krijgen vanavond. Ik sluit een nederlaag van PSV zoals in 2016/2017 niet uit.
Twente kan het ook zonder Zerrouki (die nog altijd ziek is) en staat 1-0 voor.
Nee hoor. Het spel doet gewoon pijn aan de ogen.Ah je bent weer de oude.
Makkie. 0-1.Ik heb er ook weinig vertrouwen in, Sparta uit is voor PSV traditioneel altijd lastig en nu Sparta zo goed draait is het nog lastiger...
Denk dat Messi in die positie ook wel schiet hoor.😬Sangare denkt dat hij Messi is...
Dat was het punt nou net, hij schoot niet, maar wilde een soort steekpass geven waar niemand op rekende...Denk dat Messi in die positie ook wel schiet hoor.😬
Het is meer dat het oneerlijk is voor de ploegen die dan niet in een Eredivisie stadion spelen. Dat in het ene stadion duidelijk buitenspel nog wel kan worden teruggekeken en geannuleerd en in een ander stadion niet omdat het een amateurclub betreft. Alsof die wedstrijden er minder toe zouden doen.Apart dat er geen VAR is vanavond. Het is een eredivisiestadion, daar is VAR, waarom dan niet er gebruik van maken? Wat is het probleem om alle bekerduels in eredivisiestadions gewoon met VAR te laten spelen, beide ploegen hebben daar voordeel van.