KNVB Beker 2022-2023

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb alleen die penaltyserie gekeken. Vanwege Reith en Vente die ik de Feyenoord jeugd nog heb zien voetballen en huurling Hartjes bleef mijn voorkeur wel Roda JC, maar het scheelde niet veel. Laserpennen zijn echt not done en zo’n palmfluit is ook rete irritant en infantiel.
 

Joost

Well-known member
Het zorgde er in elk geval voor dat ik als neutrale kijker hoopte dat Heracles zou winnen, ook al omdat ze eerder ook met laserpennen zaten te schijnen.

Niet dat ik deze wedstrijd live heb gekeken hoor, ik heb een leven,(🙂) maar ik wilde de samenvattingen kijken en toen bleek daar nog een penaltyserie voor te zitten, altijd leuk.

Ook daarvan heb ik niets meegekregen.

Is het jullie op TV wel opgevallen dat de cameraman tijdens de penaltyserie over de boarding klom en de grensrechter vroeg of die ergens anders wilde gaan staan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook daarvan heb ik niets meegekregen.

Is het jullie op TV wel opgevallen dat de cameraman tijdens de penaltyserie over de boarding klom en de grensrechter vroeg of die ergens anders wilde gaan staan?

Nee, dat is mij ontgaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Balde is een snelle.....

Zeker. Ik ben benieuwd of hij FC Groningen kan slachten. Hij is aardig op schot dit seizoen. Verder gewezen supertalent Jari Schuurman in de basis? Hield ooit Maradonny standaard op de bank bij de vertegenwoordigende elftallen.
 

Miramar

Well-known member
Zeker. Ik ben benieuwd of hij FC Groningen kan slachten. Hij is aardig op schot dit seizoen. Verder gewezen supertalent Jari Schuurman in de basis? Hield ooit Maradonny standaard op de bank bij de vertegenwoordigende elftallen.
Balde is echt ongelooflijk snel. Sta echt versteld. Haal um terug en desnoods paixão naar dord.
 

De Groene Scout

Well-known member
RKC onderschat De Treffers. De ploeg uit Waalwijk denkt het met reserves af te kunnen. 35 minuten onderweg en 1-0 voor De Treffers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Uiteindelijk toch nog vrij eenvoudig 0-3. Geen vanzelfsprekendheid in dit dolende team. Hopelijk beetje zelfvertrouwen gekregen.
 

Pascallovic

Well-known member
RKC inmiddels 2-0 achter met nog 20 minuten te gaan. Dat kan dus de 1e echte verrassing worden. Vitesse ook nog op 1-1 tegen Kozakken Boys.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

de waan

Well-known member
NAC scoort in de allerlaatste minuut de 0-1 tegen Hercules.

De Treffers wint van RKC (2-0) en het is verlengen bij Kozakken Boys - Vitesse en ADO'20 - Emmen. ADO'20 speelt al sinds de 10e minuut (!) met 10 man.
 
Bovenaan