KNVB Beker 2022-2023

JMD

Well-known member
En Heerenveen won nog met 2-4 na verlenging. Eigenlijk geen echt grote verrassingen vanavond, geen amateurs die profploegen uitschakelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Groene Scout

Well-known member
Excelsior'31 zat dicht bij een verrassing tegen ADO. 2-1 voorsprong en kort voor tijd toch met 2-3 eraf.
Hierdoor geen enkele verrassing op de dinsdag.
 

Joost

Well-known member
Het is ook niet hoofdbelssure maar vermoedens van hersenschudding dacht ik. En daar was zeker geen sprake van.

achja, we liggen er toch uit.
 

Abubakari

Well-known member
Wat was dat voor raar geluid als Heracles een penalty nam? Leek wel of iemand full power op een blokfluit zat te blazen.
 

Fregge

Well-known member
Wie controleert dat? Sowieso gaat de helft van de spelers naar de grond met een hoofdblessure.
Het is iets als je om die reden wisselt moet je binnen 10 dagen een bewijs opsturen en mag hij voorlopig niet meer voetballen. Hoe lang precies weet ik nite
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Joost

Well-known member
Zat je in het stadion? Op TV was het echt heel duidelijk te horen.
Ja ik was er.

Een collega die ook achter het doel waar de penalty's geschoten werden stond heeft het ook niet gehoord. Iemand die aan de overkant zat dan weer wel. Ik denk dat er op de oost-tribune iemand met een panfluit dichtbij de microfoon heeft gezeten.
 

Abubakari

Well-known member
Het zorgde er in elk geval voor dat ik als neutrale kijker hoopte dat Heracles zou winnen, ook al omdat ze eerder ook met laserpennen zaten te schijnen.

Niet dat ik deze wedstrijd live heb gekeken hoor, ik heb een leven,(🙂) maar ik wilde de samenvattingen kijken en toen bleek daar nog een penaltyserie voor te zitten, altijd leuk.
 
Bovenaan