Harkema heeft na deze bekerwedstrijd winterstop en RKC speelt ook op zondag, dus voor de competitie hoeft er niet verplaatst te worden.Ik verwacht Cambuur - NEC op donderdag. Beide clubs moeten op zondag spelen en heb je toch een beetje spannende pot op donderdag zonder te hoeven schuiven.
Altijd leuk een stunt live op tvZe zijn wakker en hebben het programma geplaatst. Ik had over het hoofd gezien dat Pec v MVV en Eagles v Roda niet op dezelfde avond gespeeld kunnen worden.
Verder opvallende keuzes voor de tv duels. Geen Ajax v Barendrecht maar wel ADO v Gemert en Heerenveen v De Treffers.
Ik neem aan dat Noord Ooster hier weer een complot tegen de zaterdagteams in ziet.
Vorige pot ook al.Helaas late dienst, spelen ze onderhand een keer thuis in de beker, kan ik niet gaan 🙁
Hopeloos.Cambuur en Heerenveen dus drie dagen voor de derby beide op donderdag.
Yes, Kende nagaan hoeveel ik werk 😂Vorige pot ook al.
Ze mogen toch wel spelen, maar alleen niet hun complex openen?Als het amateurvoetbal niet mag trainen en spelen in de avond dan zal het mij niks verbazen als net als vorig seizoen de amateurclubs weer uit de beker worden gehaald.
Ja, maar ideaal zal het natuurlijk niet zijn.Jij denkt dat ze kunnen spelen als er niet getraind kan worden?
Ze mogen toch wel spelen, maar alleen niet hun complex openen?
Dan zouden alleen Achilles Veen-DVS'33 en Harkemase Boys-RKC vervroegd moeten worden naar de middag. Alle andere amateurclubs spelen uit bij een profclub.
Wat heeft de KNVB daar over te zeggen?De KNVB heeft een uitzondering gemaakt voor amateurclubs die nog in de KNVB-beker zitten. Deze clubs mogen ter voorbereiding op hun bekerwedstrijd ook na 17.00 uur blijven trainen.