KNVB Beker 2021-22

De Groene Scout

Well-known member
KNVB en/of FOX toch wel een beetje een verkeerde keuze gemaakt. Is echt geen reet aan dat potje tussen RKC en Willem II.
Zwak van 2 kanten.
 

JMD

Well-known member
Dat wordt dus kwart voor 12 of zo
Nou, dat valt eerlijk gezegd wel mee. Sinds ze de loting naar de zaterdagavond hebben verplaatst begint die loting echt vaak redelijk op tijd, zo rond 23.10 (e.e.a. hangt natuurlijk ook af van of het duel van 21.00 uitloopt). Vroeger (toen de loting op donderdagavond was) werd het idd wel vaak nachtwerk, want eerst moesten alle duels samengevat worden, onderbroken door een keer of 6 reclame enz.
 

Sjorro

Member
Nou, dat valt eerlijk gezegd wel mee. Sinds ze de loting naar de zaterdagavond hebben verplaatst begint die loting echt vaak redelijk op tijd, zo rond 23.10 (e.e.a. hangt natuurlijk ook af van of het duel van 21.00 uitloopt). Vroeger (toen de loting op donderdagavond was) werd het idd wel vaak nachtwerk, want eerst moesten alle duels samengevat worden, onderbroken door een keer of 6 reclame enz.
Een mooi begin van de nachtdienst zaterdag.
 

Friesland

Well-known member
NEC-thuis, RKC-thuis en De Treffers-thuis. Drie Friese ploegen bij de laatste 16 lijkt mij bij deze loting niet onmogelijk, al had ik RKC en De Treffers liever andersom gezien (RKC voor Heerenveen en De Treffers voor Harkemase Boys).
 

Forza AZ

Well-known member
Heracles-thuis voor AZ. Prima loting.

Opvallend programma nu voor AZ. Tussen 2 en 21 december staan er nu 6 thuiswedstrijden en maar 1 uitwedstrijd op het programma.
 

Joost

Well-known member
Is al bekend wie wanneer speelt?

Nee, misschien omdat er wat verplaatst moet worden qua competitieduels.

De week voorafgaand is ook nog Europees voetbal met 4 teams op donderdagavond. Die spelen allemaal op zondag in de Eredivisie en kunnen dus niet op dinsdag gepland worden.

Wat ik verwacht;

Dinsdag
Go Ahead Eagles v Roda JC *
FC Emmen v Excelsior M
ADO Den Haag v Gemert
PEC Zwolle v MVV
Telstar v Spakenburg
NAC v Utrecht *
Heerenveen v De Treffers

Woensdag
Cambuur v NEC
Achilles Veen v DVS33
Twente v Feyenoord *
Excelsior v Groningen
PSV v Fortuna Sittard *
AZ v Heracles
Vitesse v Sparta

Donderdag
Harkemase Boys v RKC *
Ajax v Barendrecht *

Waarbij de duels met een sterretje op TV komen.
Mij lijkt Telstar v Spakenburg de leukste om naar NAC v utrecht uit te zenden maar dat is commercieel niet interessant genoeg vrees ik. Op woensdag zou ik voor Excelsior v Groningen gaan maar zal de keus wel op PSV v Fortuna vallen.
De wedstrijden van Cambuur en Harkema kunnen beide op woensdag én donderdag. Die kunnen ze dus ook omdraaien.

Gevolg;
Dordrecht v Excelsior naar een later moment
Fortuna v Utrecht niet op vrijdagavond, geen Eredivisieduel op vrijdagavond
EVV v Gemert naar zaterdagavond (voorafgaande weekend)
 
Bovenaan