Abubakari
Well-known member
De rest doet wel ter zake, ik vind het namelijk onzin om te zeggen dat de scheids echt slecht was. Jij hebt er een handje van de arbitrage standaard af te fikken, de VAR is kut, scheidsrechters zijn standaard blind.
En ik vind het niet meer dan menselijk dat ze wel eens een inschattingsfout maken. Soms maken ze ook wel eens een blunder, maar voor een hoop inschattingsfouten kan ik best begrip opbrengen.
Daar had ik het over, niet over Emmen-Heerenveen.
En ik vind het niet meer dan menselijk dat ze wel eens een inschattingsfout maken. Soms maken ze ook wel eens een blunder, maar voor een hoop inschattingsfouten kan ik best begrip opbrengen.
Daar had ik het over, niet over Emmen-Heerenveen.
Niet iedereen is net zo erg met de arbitrage bezig als jij. Sowieso jammer, heel vaak gaat het hier meer over de arbitrage dan over de wedstrijd op zich. Laatst ook, Ajax-Utrecht, geweldige bekerthriller, 90% van de posts gaat over de scheidsrechter. Jammer, zeker omdat jij wel kijk op het spelletje hebt, ik hoor je liever over de wedstrijd, het voetbal, ipv dat gezeur altijd over de arbitrage.Valt mij op dat er hier vrijwel niemand uit zichzelf benoemt dat het gisteren erg meezat, op Reinoud na. Ajax verdiende de overwinning wel, maar kwam erg goed weg met de arbitrage.