KNVB Beker 2020-2021

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zag gasten die zelf hun haar moesten doen en dat ludiek uitbeelden. Maar blijkbaar doet jou kapper het ook zo?


Dít is wat het heel, heel triest maakt.
 

Marinos

Well-known member

Dít is wat het heel, heel triest maakt.
Oké, mijn fout dat bericht kende ik niet. Dan is het wel vrij treurig ja.

Wel echt oerstom van die kapper ook trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens heeft Labyad gescoord maar verder echt elke bal ingeleverd.

Zoals altijd. Scoort makkelijk, maar heeft weinig toegevoegde waarde verder.

Edson Alvarez speelt wél klasse, zoals hij de laatste sowieso steeds wel prima invalt. Ook wel eens leuk om te melden.

Ajax had het tot nu toe prima voor elkaar; nu wordt AZ wat sterker.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oké, mijn fout dat bericht kende ik niet. Dan is het wel vrij treurig ja.

Wel echt oerstom van die kapper ook trouwens.

Geeft niet. Zonder dat bericht zou ik ook niet zo hebben gereageerd en het met je eens zijn geweest.

Mag je zeggen ja van die kapper. Ook leuk voor z'n collega's die het zoals PES5 al aangaf heel zwaar hebben.
 

Reinoud

Well-known member
Zoals altijd. Scoort makkelijk, maar heeft weinig toegevoegde waarde verder.

Edson Alvarez speelt wél klasse, zoals hij de laatste sowieso steeds wel prima invalt. Ook wel eens leuk om te melden.

Ajax had het tot nu toe prima voor elkaar; nu wordt AZ wat sterker.

Labyad en Promes erg zwak. Niet alleen met het juichen.

Alvarez bevalt mij prima. Ook mooie dieptepass op Promes eerder.

Verder heeft Ajax qua arbitrage weinig te klagen...
 

JMD

Well-known member
Met het oog op de komende weken zou een verlenging in Alkmaar wel mooi zijn, dus kom op AZ!!!
 

JMD

Well-known member
Verder heeft Ajax qua arbitrage weinig te klagen...
Mwah, die evt. penalty voor rust vond ik niet veel (wel dom van Alvarez), dat eventuele hinderlijk buitenspel bij de 0-1 was vergezocht, de 1-1 werd terecht afgekeurd. Alleen dat buitenspel was geen buitenspel... Dat is het enige echte moment waar AZ zich kan beklagen over de scheids.
 

Reinoud

Well-known member
Mwah, die evt. penalty voor rust vond ik niet veel (wel dom van Alvarez), dat eventuele hinderlijk buitenspel bij de 0-1 was vergezocht, de 1-1 werd terecht afgekeurd. Alleen dat buitenspel was geen buitenspel... Dat is het enige echte moment waar AZ zich kan beklagen over de scheids.
Bij die afgekeurde 1-1 werd een andere speler wel in de houdgreep genomen.

Leuk om Martinez weer eens een hele wedstrijd te zien spelen. Hoop dat hij vaker speelt. Blind dan op middenveld.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen, 0-1

AZ viel me tegen, eigenlijk geen hele grote kansen gehad. Ja, het had een beetje pech met de arbitrage, maar Ajax raakte ook 3x het houtwerk en Promes ging 1 op 1 op de keeper af maar miste...
 

Batigoal

Well-known member
Knappe overwinning! Eerste uur had Ajax het prima voor elkaar en wist het veel druk te zetten op de verdediging van AZ, die daardoor erg onzeker was. Laatste gedeelte kwam AZ af en toe, maar ik had niet het gevoel dat Ajax het weg ging geven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
AZ mist wel een stormram nu ze Druijff hebben laten gaan naar Mechelen.


Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, sc Heerenveen en Excelsior dus richting kwartfinale.

Daar komen morgen VVV/Go Ahead Eagles en NEC/Fortuna Sittard nog bij.

Er is ook al half geloot voor de kwartfinales, maar hoe dat zit, zal @JMD of @Forza AZ wel kunnen vertellen. Wij spelen in ieder geval thuis.
 

JMD

Well-known member
Er is ook al half geloot voor de kwartfinales, maar hoe dat zit, zal @JMD of @Forza AZ wel kunnen vertellen. Wij spelen in ieder geval thuis.
Komt die: Excelsior, Ajax, SC Heerenveen en de winnaar van NEC-Fortuna Sittard spelen thuis.

Feyenoord, PSV, Vitesse en de winnaar van VVV - Go Ahead Eagles spelen een uitduel en spelen dus tegen 1 van de 4 bovenstaande ploegen.
Hopen op Excelsior of NEC-Fortuna dus.
 

Forza AZ

Well-known member
Matig AZ dat niet de winst verdiende.

Maar de arbitrage was wel weer eens schandalig slecht. AZ werden 2 strafschoppen onthouden, 1x onterecht buitenspel bij een 1 op 1 richting de keeper. En ook het doelpunt van Ajax had vanwege buitenspel afgekeurd moeten worden.
 
Bovenaan