KNVB Beker 2020-2021

erka

Well-known member
Sodeknetter dan ben je toch wel heel erg ontzettend onwaarschijnlijk dom als Van Rhijn zeg.
 

Friesland

Well-known member
Van Rhijn toonde zijn oude club "amazing grace" terwijl dat lied op precies hetzelfde moment bij de inhuldiging van Biden gezongen werd. Heerenveen is hem daarvoor uiteraard dankbaar.
 

erka

Well-known member
Heb het nou 3x terug gezien, lijkt toch echt wel wat op opzet. Ook gelet op zijn reactie daarna, interesseert m totaal niet. De Leeuw ook geïrriteerd net in interview. Als ik Emmen was zou ik eens goed gesprek voeren met hem. Ik bedoel sportief kan het toch niet slechter.

Bijzonder vreemd.
 

Abubakari

Well-known member
Feyenoord heeft de traditie na een goeie klassieker altijd te verliezen, dus maar vast gefeliciteerd Bonehead.
 

Bonehead

Well-known member
Feyenoord heeft de traditie na een goeie klassieker altijd te verliezen, dus maar vast gefeliciteerd Bonehead.

Bedankt.

Het is ook niet onterecht. Het is mij echt een raadsel waarom afgelopen zaterdag zo afwachtend werd gespeeld. Op deze manier is het toch veel leuker? Burgzorg komt er ook steeds beter in evenals Azzaoui.
 

Bonehead

Well-known member
Feyenoord komt voortvarender uit de kleedkamer. Je geeft ongelukkig de voorsprong in blessuretijd weg en nu staat het alweer 2-1.
 

Bonehead

Well-known member
Heracles heeft de kansen gehad, maar hier lijkt het bekertoernooi toch te eindigen. Toch wel een paar bemoedigde dingen gezien.
 
Bovenaan