KNVB Beker 2020-2021

Bonehead

Well-known member
Heracles heeft de kansen gehad, maar hier lijkt het bekertoernooi toch te eindigen. Toch wel een paar bemoedigde dingen gezien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond het wederom enorm slecht. Er lijkt ook helemaal geen chemie. Je aanvoerder loopt voorop, maar dan in negatieve zin. Het zit niet lekker in de groep. Ik maak me grote zorgen om onze instelling, de tactiek en de uitvoering. Het zit momenteel helemaal niet goed bij onze mooie club. Spelers als Floranus en Van Bergen mogen week in week uit blijven falen en onze aanvoerder is een slecht voorbeeld voor de rest van de ploeg. We hebben een fantastisch persoon aan het roer, maar de harde cijfers en de ontwikkeling van het team en de spelers laten geen positief beeld zien voor JJ. Iets zegt mij dat het hommeles is binnen de groep. Veerman en Veerman willen lekker voetballen en de trainer eist discipline en defensieve arbeid. Daarnaast hebben beide Veermannen ook al eens openlijk ploeggenoten afgekraakt in interviews. Daar is frictie ontstaan. De docu 'Heerenveen van binnenuit' sterkt mij in dit gevoel.


En toch gun ik het Jansen om het om te draaien. Ik zie het echter niet gebeuren.

En Van Rhijn moet een standbeeld naast Abe krijgen. :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tactisch wonder, die trainert van AZ. Heeft blijkbaar heel goed gekeken naar Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord en gezien dat het inderdaad een heel goed idee is om terug te zakken tegen Ajax. De Amsterdammers hebben in die wedstrijden namelijk laten zien dat ze helemaal niet in de problemen komen als je ze onder druk zet.
 

Marinos

Well-known member
Tactisch wonder, die trainert van AZ. Heeft blijkbaar heel goed gekeken naar Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord en gezien dat het inderdaad een heel goed idee is om terug te zakken tegen Ajax. De Amsterdammers hebben in die wedstrijden namelijk laten zien dat ze helemaal niet in de problemen komen als je ze onder druk zet.
Hij zei notabene dat hij gezien had hoe het wel en niet moest bij Ajax Feyenoord. En dan dit.
 

Abubakari

Well-known member
Tactisch wonder, die trainert van AZ. Heeft blijkbaar heel goed gekeken naar Ajax - PSV en Ajax - Feyenoord en gezien dat het inderdaad een heel goed idee is om terug te zakken tegen Ajax. De Amsterdammers hebben in die wedstrijden namelijk laten zien dat ze helemaal niet in de problemen komen als je ze onder druk zet.
Hij zei van te voren dat ie gezien had hoe het niet moest en dat ze vroeg druk willen zetten, maar schijnbaar lukt dat in de uitvoering op get veld niet. Het is andersom, Ajax zet druk en zorgt dat AZ niet aan het voetballen komt.

Wel grappig dat de immer verguisde Labyad hem maakt, pakt zijn doelpunten en assists steady mee.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Labyad en Promes, wat een zielige hoopjes mens zijn dat toch. Niet te filmen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie nu dat juichen van Labyad en Promes, maar hoeveel schijt heb je dan aan de gehele maatschappij? Wat een randdebielen. Ajax moet eens gaan optreden tegen deze ventjes die wederom laten zien te schijten op het publiek dat hun salaris mede mogelijk maakt.
 

Marinos

Well-known member
Ik zie nu dat juichen van Labyad en Promes, maar hoeveel schijt heb je dan aan de gehele maatschappij? Wat een randdebielen. Ajax moet eens gaan optreden tegen deze ventjes die wederom laten zien te schijten op het publiek dat hun salaris mede mogelijk maakt.
Ik zag gasten die zelf hun haar moesten doen en dat ludiek uitbeelden. Maar blijkbaar doet jou kapper het ook zo?
 
Bovenaan